היוש או ביוש: לאיזה סגנון ניסתה לכוון רותם סלע?. צילום: דנה קופל

היוש או ביוש: לאיזה סגנון ניסתה לכוון רותם סלע?

השבוע בהיוש או ביוש- הפריטים הנייטרלים בלוק של השחקן האהוב שמשתלבים מעולה, זוכת הריאלטי במראה ספורט-אלגנט מחמיא והדוגמן שלבש חליפה מבגרת מידי ביחס לאירוע. כל הלוקים החמים של השבוע

עוד שבוע מלא בשיק עבר על הביצה שלנו השבוע. אז מי הכוכבים שהגיעו בלוקים שהפילו אותנו מהרגליים, ועל איזה לוק צריך היה לחשוב פעמיים?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אנה זק

כוכבת הנוער הגיעה לאירוע ההשקה של סניף רנואר המחודש בפתח-תקווה בלוק שמורכב מחולצת קרופ טופ שחורה, חצאית ג'ינס עם חגורת ניטים וסניקרס לבנות. האאוטפיט של זק היה פשוט ומוצלח וכמובן שהוא גם מאוד החמיא לה, לכן השבוע תקבל אנה מאיתנו היוש.
 
© לנס הפקות

גפן ברקאי

הדוגמן הגיע להשקת סניף רנואר בפתח-תקווה ולבש חליפה אפורה ומחוייטת, יחד עם נעליים חומות וחולצה לבנה מכופתרת. הלוק אמנם היה נכון, אך לא התאים כלל לאירוע הקליל ונראה מוגזם, מבגר ואלגנטי מדי לטעמנו ביחס לאירוע. גפן אנחנו מצטערים ואתה בהחלט מסוגל ליותר, אך הפעם זה יהיה ביוש.  

© לנס הפקות

שי מיקה 

כוכבת הריאליטי הגיעה להשקת DEERUPT, הסניקרס העתידניות של אדידס. זוכת ה"אח הגדול" ו"להיות זמרת" הגיעה לבושה בחליפה מחויטת בצבע כחול רויאל אליה צירפה את הנעליים המדוברות. אהבנו לראות את הכוכבת במראה הספורט-אלגנט הטרנדי שהחמיא לה בטירוף, כך שהשבוע נעניק לשי היוש. המשיכי כך!
 
© רפי דלויה

תום יער

הקומיקאית הגיעה למסיבת העיתונאים שערכה חברת yes, לרגל חשיפת הפקות המקור שלה לשנה הקרובה. יער לבשה שמלה ורודה מכופתרת בגוון אשר מאוד החמיא לה, אך בחרה לנעול נעלי  סניקרס אפורות אשר לא התחברו עם צבע השמלה וגרמו ללוק להיראות מעט מבלבל. סורי, אך זה יהיה ביוש השבוע.                    

© רפי דלויה

 מאיה ורטהיימר 

השחקנית הגיעה לאירוע ההתרמה של עמותת ״לוחמים לחיים״ בשמלה בעלת הדפס משולשים בצבעים כחול-לבן אותה שילבה יחד עם מעיל טרנץ' ונעלי עקב שפיציות בגוון ניוד. ורטהיימר נראתה מדהים ובחירת הלוק היא ללא ספק בחירה מוצלחת, לכן השבוע הכוכבת תקבל מאיתנו היוש.
 
© ליאור פינקסון

רותם סלע

הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה הגיעה לפתיחת החנות של קסטרו בקניון רמת-אביב. לאירוע לבשה סלע חולצה לבנה, מכנס קצר לבן עם הדפס נקודות, תיק יד ורוד ועקבים לבנים. לא ממש הבנו לאיזה סגנון סלע ניסתה לכוון, מפני שהמכנס הקצר גרע מהאלגנטיות של הלוק ולא ממש התחבר לשילוב של הטופ והתיק. אמנם סלע בהחלט מסוגלת ליותר, אך הלוק היה הפעם לטעמנו פחות מוצלח ולכן ניאלץ לתת לה ביוש.
 
© דנה קופל

עומר דרור 

הפרזנטור של רשת האופנה "קסטרו" הגיע לפתיחת החנות המחודשת של הרשת בקניון רמת אביב. דרור הגיע בלוק מכובד שכלל חולצה לבנה מכופתרת, מכנס אלגנטי בגוון אפור בהיר ונעליים בצבע ניוד. הלוק של השחקן הורכב מפריטים ניטרליים שהשתלבו יחד מעולה ומאוד החמיאו לו, כך שהשבוע הכוכב יקבל מאיתנו היוש ענק.
 
© דנה קופל

אורי לייזרוביץ'

השחקן הידוע הגיע לפרימיירת הסרט ״אגדת המלך שלמה״ בסינימה סיטי גלילות. ליירזרוביץ' הגיע לבוש בטי-שירט כחולה עם פסים, מכנסי ג'ינס בהירים וסניקרס לבנות. הלוק של אורי היה נכון מבחינת חיבור ושילוב הפריטים ועל כך יקבל אורי היוש מאיתנו.

                                                                             

© רפי דלויה
תגובות