הלם: לא תאמינו ממה עשויה שמלת הנשף הזו. צילום מסך מאינסטגרם

הלם: לא תאמינו ממה עשויה שמלת הנשף הזו

עונת הפרום מתקרבת בצעדי ענק אך עד שתגיע, קבלו שמלת נשף שיקית במיוחד שכובשת את הרשת והפכה ויראלית לאחר שיוצרת השמלה חשפה באיזה חומר היא השתמשה על מנת ליצור את השמלה המדוברת

הרשת ידעה הרבה שמלות נשף ייחודיות שהוכנו על ידי אנשים יצירתיים, אך אין ספק כי שמלת הנשף הבאה שהפכה לסופר וויראלית בימים האחרונים היא אחת השמלות היותר מקוריות שנתקלנו בהן.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

את השמלה המדוברת הכינה אושיית האינסטגרם והיוטיוברית אמבר סצ'ול, שפרסמה ברשתות תמונה של שמלת הנשף אותה יצרה יחד עם הכיתוב: "כשמישהו קורא לכם זבל, הכינו שמלה משקיות זבל ותוכיחו להם בצורה מדהימה כמה זה נכון". אז כן, השמלה שהכינה סצ'ול בעצמה עשויה משקיות זבל, ככה שחוץ ממקורית במיוחד השמלה היא גם עבודת מיחזור.

כמו כל יוטיוברית לתפארת, סצ'ול לא שכחה לתעד את תהליך יצירת השמלה המדוברת ובסרטון אשר העלתה לערוץ היוטיוב שלה מוצג כל תהליך יצירת השמלה וכיצד היא הפכה את שקיות הזבל לשמלת ערב. בראיון לאתר המגזין "טין ווג" היא מספרת כי עצבה מחדש והדביקה את שקיות הזבל על השמלה המקורית אותה קנתה בחנות יד שניה, וכי היא אינה ציפתה שהפוסט שלה יהפוך לכה ויראלי: "אני מרגישה כל כך אהובה ונדהמת מהאינטרנט - כמות האנשים שאפשר להגיע אליהם היא מדהימה".

 
 
תגובות