אינסטה פאשן: אוסף הנעליים של תומר טליאס שבר את הרשת. צילום מסך מאינסטגרם

אינסטה פאשן: אוסף הנעליים של תומר טליאס שבר את הרשת

הדוגמן והכדורגלן לשעבר חושף את הסודות שמאחורי התמונות בחשבון האינסטגרם שלו, ומספר על הלוק הלא מתאמץ שקיבל מחמאות ועל הפעם ההיא שהגיע לבוש בפיג'מה לבית הספר

הפעם הדוגמן ואושיית הרשת תומר טליאס משתף אותנו בכל הג'וס שמסתתר מאחורי חשבון האינסטגרם האופנתי שלו ומספר על הצבע שהוא מחובר אליו במיוחד, על החולצה ששדרגה לו את הלוק וחושף הסוד לתחזוק האינסטוש המושלם.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מהי התמונה עם האאוטפיט הכי יפה שלבשת?

"התמונה עם האאוטפיט הכי יפה שלבשתי מתחלקת לשני תמונות, שני אאוטפיטים. הראשון היה כשהייתי בלונדון. בחו"ל אני אוהב להתלבש מיוחד מגניב ובולט עם קטע. השני היה באירוע של פקטורי 54 עם דיסקוורד שלמקומות כאלה צריך להגיע יותר ייצוגי. הסוכן שלי מאוד אהב את הלוק הזה ואני בהתחלה לא אהבתי עד שהוא שידרג את הלוק עם חולצת גולף שחורה, ומאז אימצתי את הטרנד שנקרא גולף".

 

 מה התמונה הכי אופנתית שאפשר למצוא אצלך בפרופיל?

"התמונה הכי אופנתית אצלי היא באירוע השקה של אדידס, "אדיקולור", אירוע צבעוני מלא באופנה שעשויה מצבעים מיוחדים. אני אישית מחובר לצבע צהוב מלידה כאוהד מכבי תל-אביב, אז בתמונה הזאת ניתן לראות אותי בצהוב בוהק והיא מגניבה מאוד ביחד עם כל המסביב. אחת התמונות האהובות עליי".

 מהו הפריט הכי מכוער שמתועד באינסטגרם שלך?

"הפריט הכי לא בסטייל שבפיד שלי היה ביום פיג’מות בבית ספר בכיתה י"ב. קפצתי ישר מהמיטה והלכתי לבית ספר לבוש כמו שאני ישן. גם זה מגניב אבל.. פיג'מה בכל זאת".

מאחורי איזו תמונה יש סיפור אופנתי מעניין?

"אני מאוד אוהב את אופנת הטרנינגים, מאוד אוהב סניקרס עם גרביים גבוהות וכל הקטע הזה. יום אחד ישבנו כל החברים ובשלוש בבוקר הם רצו פיצה. נסענו כולם לרוטשילד, אבל לפני שנסענו הרכבתי לוק מכל מיני פריטים של חבר. כשהגענו זה היה הלוק שהכי הרבה אנשים החמיאו לי עליו אי-פעם, דווקא שלא מתאמצים זה קורה".

באיזו תמונה הלוק שלבשת הוא משמעותי במיוחד בשבילך?

"התמונה עם הלוק שהכי משמעותי בשבילי היא הלוק של המימונה, אני קורא לה החג שלי. אני מרוקאי בדם, תמיד אני מארח את כולם ועושה כיף בבית שלי. זה הלוק שהכי משמעותי בשבילי ואני אוהב אותו מאוד ומחכה ליום הזה כל השנה".

מהי התמונה הכי "טרנדית" שלך?

"התמונה הכי טרנדית שלי היא תמונת הנעליים שלי. אני מאוד אוהב נעליים, משוגע על נעליים כמעט כל יום קונה. נעליים זה מחלה אצלי, כל הזמן אני מחפש נעליים ואוהב להתעסק בזה. יש לי קולקציית נעליים משוגעת וכולם מחמיאים ואוהבים אותה  אז יום אחד העלתי תמונה של כל הנעליים שלי, שכולן מאדידס, שאני אוהב מאוד. פשוט השתגעו מהתמונה ולא ידעתי שזה יגיע למצב כזה שהעלו אותה בכל מיני עמודי נעלים פופולאריים מאוד וזה עשה רעש".

 ישנה תמונה שבה הושפעת מהסטייל של מישהו אחר?

"בתמונה הזאת הושפעתי מאביחי דעי, חבר טוב ובן אדם מבין עניין שאני מאוד אוהב את הפיד שלו באינסטגרם.  שאלתי אותו איפה הוא הצטלם בשביל לעשות תמונה כזו, והצלחתי".

מה הסוד לתחזוק חשבון אינסטגרם אופנתי מושלם? ספר טיפ לגולשים שלנו

"הסוד תלחזק חשבון אינסטגרם אופנתי הוא פשוט להיות אתם, לעניין לעלות הרבה דברים, להיות נועזים לא לחשוב מה יגידו ופשוט להנות מהחיים שלכם. לכל אחד יש את החיבור שלו לאופנה ולא כולם יאהבו מה שאתם עושים, אבל הכי חשוב שאתם אוהבים".

תגובות