כל מה שלבשו הכוכבות בטקס פרסי האופנה האמריקאי. צילום: Dimitrios Kambouris/gettyimages_IL

כל מה שלבשו הכוכבות בטקס פרסי האופנה האמריקאי

אמש (ב') התקיים טקס פרסי האופנה האמריקאי שסחף אליו את מיטב המפורסמות והדוגמניות, שהגיעו לאירוע בלוקים אופנתיים שאי אפשר להתעלם מהם, כיאה לאירוע. וגם; מיהי הכוכבת שזכתה בפרס על השפעתה ומיהי הסופרמודל שקיבלה את פרס אייקון האופנה של השנה?

במוזיאון לאמנות בברוקלין התקבצו אמש (ב') מיטב אנשי האופנה, דוגמניות וכוכבות שהגיעו לחגוג את האופנה האמריקאית בטקס הפרסים המסורתי שערכה ה-CFDA, מועצת האופנה האמריקאית. בין הזוכים הבולטים בטקס אפשר למנות את ראף סימונס - המעצב הראשי של בית האופנה קלווין קליין שזכה בפרס מעצב השנה לנשים, ג'יימס ג'ביה - מעצב המותג Supreme שזכה בפרס מעצב השנה לגברים, מרי קייט ואשלי, שבעבר היו שחקניות והפכו למעצבות וזכו בפרס מעצבות האביזרים, ראלף לורן שזכה בפרס מחווה מיוחד על 50 שנות קריירה, דונטלה ורסאצ'ה שזכתה בפרס המעצבת הבינלאומית, נעמי קמפל, אחת מהסופרמודלס הראשונות, שזכתה בפרס האייקון האופנתי וקים קרדשיאן שזכתה בפרס מיוחד על השפעתה ברשתות החברתיות. ומה לבשו הכוכבות שהגיעו לטקס?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

קים קרדשיאן

הכוכבת הגיעה לקבל את פרס המשפיעה שלה בלוק שונה ממה שהורגלנו לראות ממנה. בסט של טופ וחצאית מקסי תואמות, צמידים אגריסיביים (שקצת הזכירו לנו את צמדי החפת של וונדרוומן), תסרוקת חצי-קוקו מהודקת ואיפור סולידי קרדשיאן נראתה כמו אלה יווניה אלגנטית, ואנחנו לגמרי אהבנו.

© Dimitrios Kambouris/gettyimages_IL

ג'יג'י חדיד

חדיד לבשה לאירוע טוטאלוק של ורסאצ'ה שכלל פרינט צבעוני עז ולמרות הכוונה האומנותית, יצא לה קצת עקום. במקום לוק שכולו אופנה ויצירתיות נוצר לוק עמוס ולא מחמיא, כך שחדיד בעיקר נראית כמו ציור לא מוצלח.

© Dimitrios Kambouris/gettyimages_IL

קאיה גרבר

הדוגמנית הרותחת הלכה על הגרסה השיקית "I woke up like this" בלוק שנראה כאלו היא נשלפה היישר מהמיטה, בקטע טוב. אמנם חולצת הפסים המחוייטת בשילוב עם מכנס סאטן ייצרו מראה של פיג'מה, אך גרבר צולחת את המראה בהצטיינות יתרה ואופנתית. 

© Dimitrios Kambouris/gettyimages_IL

מאדי זיגלר

הרקדנית בת ה-15 מוכיחה כי היא כבר לא הרקדנית הקטנה מהקליפים של סיה ומהריאליטי "רקדניות קטנות" והציגה לוק בוגר, אך מתאים לגילה. השמלה התאימה בול לזיגלר והעניקה לה מראה אלגנטי עם טוויסט כיפי. בגזרת האקססוריז - השרשרת והנעליים השתלבו מצויין בלוק, אבל הצללית האדומה של זיגלר היא זו שלקחה את הלוק שלב אחד קדימה. 

© Dimitrios Kambouris/gettyimages_IL

נעמי קמפל

דוגמנית העל האייקונית לבשה לטקס שמלה אדומה שהורכבה מבד רשת בחלקה העליון ומשלל פרנזים בגוונים אדומים שונים. הלוק היה יכול להיות מוצלח לולא הפרנזים המטאלים בחלקה הימני של השמלה, שגרמו ללוק להיראות כזה שנלקח ממתלחה של מופיעים בקרקס ולא כמו לוק שמתאים לאחת מן הסופרמודלס הגדולות בעולם האופנה.

© Dimitrios Kambouris/gettyimages_IL

אשלי גרהאם

הטופמודל הגיעה לאירוע בשמלת מקסי אלגנטית ומחמיאה בצבע ניוד, שקצת הזכירה את שמלת הכלה של מייגן מרקל. הלוק המלוכתי של גרהאם מצליח גם בגזרת הביוטי והאיפור והשיער המדוייקים מחמיאים גם הם לאשלי והשלימו את האווירה האלגנטית של הלוק.

© Dimitrios Kambouris/gettyimages_IL

אירנה שייק

דוגמנית העל הרוסייה הלכה על לוק מנומר, בשמלת שיפון רומנטית. הפרינט המנומר מזוהה לרוב עם הסגנון הטראשי אלא ששייק מוכיחה כי אפשר גם אחרת וכובשת בשמלה מוצלחת שגם מתחברת יחד עם האיפור של שייק, שאיבזרה את השמלה  בצורה נכונה יחד עם נעליים ותיק קאלץ' בצבע שחור.

© Dimitrios Kambouris/gettyimages_IL

קנדל ג'נר

ג'נר, שידועה בטעם האופנתי המשובח והנועז שלה, נפלה הפעם בשמלת נוצות חושפת כתפיים ושסע, שגם צבע הלילך הטרנדי כבר לא יכול להציל אותה. במקרה הטוב, השמלה של הדוגמנית נראית מעט מתפוררת ובמקרה הפחות טוב, קנדל נראית כמו ציפור. בכל מקרה, לוק מוצלח זה לא. 

© Dimitrios Kambouris/gettyimages_IL

וויני הארלו

הסופרמודל הלכה על לוק שכולו בהשראת הגלאם ההוליוודי הישן: החל מהשמלה בצבע כחול רויאל בעלת הכתפייה האחת והשסע הנכון, דרך מראה השיער והאיפור המוצלחים ועד לנעליים הנוצצות הארלו חוזרת בזמן מבחינה אופנתית, ואנחנו לגמרי בעד.

© Dimitrios Kambouris/gettyimages_IL

קרלי קלוס

בתיזמון מושלם עם עונת החתונות, דוגמנית העל (שרק לאחרונה ביקרה אצלנו בארץ הקודש) כבשה את השטיח השחור בשמלה לבנה, שוודאי לא מעט כלות היו שמחות להתחתן בה. את הלוק השלימה קלוס בשיער אסוף ואיפור נוכח אך לא מוגזם, כך שמדובר באחד הלוקים היפים של הערב.

© Dimitrios Kambouris/gettyimages_IL

אמילי רטאייקאוסקי

הדוגמנית והאקטיביסטית הגיעה לטקס בשמלת תחרה שהורכבה ממחוך בחלקה העליון ופרינט פרחוני בחלקה התחתון. השמלה עתירת התחרה גרמה לרטאייקואסקי למראה ערפדי ויש שיאמרו אף מעט זול. אם זאת, נקודה לזכותה של אמילי הולכת לטובת האיפור והשיער המוצלחים.

© Dimitrios Kambouris/gettyimages_IL

לילי ריינהרט

כוכבת סדרת הנוער האפלה "ריברדייל" בקלות הייתה יכולה עם השמלה הפרחונית הזו, שעלולה להיראות כמו ווילון ולא כמו שמלה אלגנטית, אלא שהגזרה המחמיאה של השמלה יחד עם הפפלום במרכזה הופך אותה לסופר שיקית ויוצרת לוק מוצלח עבור ריינהרט. 

שרה סמפיו

מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט לבשה לרגל הטקס האופנתי שמלת טול בצבע ניוד, שהעניקה לה מראה שמיימי שהתאים במיוחד לאירוע, כשמדובר בלוק שאינו פשוט מידי ואינו חגיגי מידי, אלא בלוק מדוייק ואלגנטי בדיוק במידה הנכונה. 

© Dimitrios Kambouris/gettyimages_IL

רוזי הנטינגטון-וויטלי

הדוגמנית הבריטית הלכה על חליפת שני חלקים שכללה' ג'קט בלייזר שהפך לקרופ טופ קצרצרה ומכנסיים מחוייטים עם טוויסט של תחרה לבנה ומשחקי שקיפות לאורכם. אמנם לא מדובר בלוק רע, אך גם לא מדובר בלוק טוב. הנטינגטון-וויטלי הוכיחה ללא ספק כי יש לה טעם אופנתי, אבל לא ברור איזה טעם.

© Dimitrios Kambouris/gettyimages_IL

 

 

תגובות