לא שיק: דוגמנית העל נגד הזכייה האופנתית של קים קרדשיאן. Jamie McCarthy/Getty Images_IL

לא שיק: דוגמנית העל נגד הזכייה האופנתית של קים קרדשיאן

ביום שני האחרון התקיים טקס הפרסים של מועצת האופנה האמריקאית, בו הוענק לקים קרדישאן פרס מיוחד על השפעתה על תעשיית האופנה. אלא שלצד נאומה המרגש והפרגונים מהקולגות היו כאלו בעולם האופנה שראו בעין פחות יפה את הזכייה: "זו בדיחה"

טקס פרסי האופנה האמריקאית שנערך בתחילת השבוע סיפק לא מעט רגעים אופנתיים שהגדול בהם היה זכייתה של קים קרדשיאן בפרס משפיענית השנה בעולם האופנה באמצעות הרשתות החברתיות. כשזכתה בפרס קרדשיאן נשאה נאום מרגש בו סיפרה על הקשיים האופנתיים בתחילת הקריירה שלה, אך ההזכייה ההיסטורית של קימי לא ריגשה את כולם ואף עוררה סערה בקרב האנשים בתעשייה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הדרמה החלה כאשר הדוגמנית וויני הארלו שיתפה פוסט מפרגן עם כוכבת הריאליטי לרגל זכייתה המדוברת: "אחת מהאנשים האמיתיים ביותר על פני האדמה ובכל תעשייה שהייתי בסביבתה אי פעם" כתבה הארלו בפוסט והוסיפה: "אם יש מישהי שמבינה מה זה לא להתקבל בתעשייה בתחילת הדרך כשאת אוהבת את מה שאת עושה זו את, וכעת את זוכה בפרס המשפיעה בטקס פרסי האופנה?! אף אחד לא יכול לקחת את זה ממך. תמשיכי להוות השראה להיות עצמך עבור נשים מסביב העולם".  

בין שלל התגובות המפרגנות לפוסט שחוגגות את זכייתה קרדשיאן הייתה גם התגובה של הדוגמנית הרותחת אדואה אבואה, אמנם זו פחות התלהבה מהזכייה של מלכת הסלפיז: "זו בדיחה מותק" הגיבה אבואה לפוסט של וויני והמשיכה: "באיזה עולם היא (קים) מעניקה השראה לנשים להיות עצמן? היא לא אייקון או משפיענית ואני מוצאת את זה לגמרי מטורף שמישהו חושב שהיא כזו". התגובה של הדוגמנית כנגד זכייתה של קים בפרס עוררה תהודה ברשת החברתית וזו זכתה לשלל לייקים ותגובות מחזקות.

 
"מוצאת את זה לגמרי מטורף". אדואה אבואה © gettyimages

הארלו מיהרה להשיב לתגובתה החריפה של אבואה על הפרגון שלה לכוכבת וכתבה:"אני לא מסכימה עם כל דבר שהיא עושה אבל אני מראה אהבה איפה שאני מרגישה שצריך ואישה שמתנהגת כמו עצמה נגד הכל היא ראויה להערצה. אני חושבת שהיא מעודדת אחרים להיות עצמם.. אולי אני רק רוצה לראות את הטוב באנשים. בכל דבר יש גם משהו שלילי, אבל.. היא אדם נהדר". ומה יש לקימי להגיד על כל הדרמה? על הפוסט המרגש והמפרגן של וויני היא הגיבה: "זו ההודעה הכי מתוקה שיש! אני כל כך מעריכה את זה! ואת חייבת לעזור לי בעוד דרכים. אוהבת אותך". אמנם לא ברור לאיזו עזרה התכוונה קים, אך לתגובה של אדואה נגדה היא לא התייחסה.

 

תגובות