חיים בסרט: הלוקים הגדולים מטקס פרסי ה-MTV. gettyimages.il/Alberto E. Rodriguez

חיים בסרט: הלוקים הגדולים מטקס פרסי ה-MTV

אמש (ש') נערך טקס פרסי הסרטים והטלוויזיה השנתי של MTV אליו הגיעו שלל כוכבים בלוקים שאי אפשר להישאר אדישים אליהם. הנה הלוקים שחייבים לראות

כוכבי הוליווד נהרו אתמול אל טקס פרסי הקולנוע של MTV, שבשנה שעברה עבר מהפך והחל להעניק פרסים גם בתחום הטלוויזיה. את הטקס שישודר מחר (ב') הנחתה הקומיקאית טיפאני האדיש, אחת השמות החמים כיום בתעשייה ההוליוודית ולא מעט סטארים הגיעו אל הטקס והציגו לוקים נוצצים על השטיח האדום.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי: 

 הלסי

הזמרת זהרה בלוק שכולו זועק 'גלאם הוליוודי' כשצעדה על השטיח האדום בשמלת סאטן עם קאט-אאוט במרכזה של המעצב ג'וליאן מקדולנד. הכוכבת הלכה על טוטאלוק אדום כשמלבד השמלה בלטו גם הנעליים והאודם האדומים, שיחד הבליטו את הלוק והפכו אותו לכזה שאי אפשר להתעלם ממנו.

© gettyimages.il/ Frazer Harrison

טיפאני האדיש

הקומיקאית הרותחת בחרה להנחות את הטקס בשמלת ערב מטאלית עם שובל טול שהחמיאה לה במיוחד, כי ככה זה שמי שעומדת מאחורי שמלת הקוטור זו המעצבת הישראלית גליה להב. #גאווה_ישראלית

© gettyimages.il/Christopher Polk

 

קים קרדשיאן

מלכת הריאליטי הגיעה לטקס במראה סולידי שכלל טופ סטרפלס טרנדית, חצאית מקסי מטאלית עם שסע וסנדלי גלדיאטור. הלוק אמנם הורס, אבל הצמות בסגנון האפריקאי נראו על קרדשיאן כניסיון מתאמץ לייצר הצהרה.

© gettyimages.il/ Emma McIntyre

לילי ריינהארט

שחקנית דרמת המתח "רייברדייל" הלכה על שמלת טול שחורה ודרמתית, אך הלוק לא נפל לקלישאה הרצינית בזכות מראה הביוטי של הכוכבת, שהצייטנה בשיער פזור ואיפור בהיר. ככה עושים את זה נכון.

© gettyimages.il/Emma McIntyre

צ'דוויק בוזמן

כוכב "הפנתר השחור" הגיע בלוק הכי רחוק מהחליפה השחורה של הגיבור שהפך אותו לשם דבר. בוזמן הלך על חליפת דנים של המותג אוף-וויט עם איורים צבעוניים בסגנון גרפיטי. הלוק אמנם משוגע, אך לגמרי במידה הנכונה. אהבנו.

© gettyimages.il/Alberto E. Rodriguez

אלישה בו

בו, אותה ודאי תזהו כג'סיקה מ"13 סיבות" הפציעה בטקס בלוק עדין מדוייק שכלל טופ עם פאייטים וחצאית תואמת מבד מבריק. את הלוק קינחה השחקנית באבזור נכון של תכשיטים נוצצים שלגמרי העניקו לה את הגלאם ההוליוודי המתבקש.

© gettyimages.il/Alberto E. Rodriguez

טומי דורפמן

דופרמן, שמככב גם הוא ב"13 סיבות בתפקיד ריאן לבש לטקס לוק ייחודי שכלל ג'קט מחויט ועניבה יחד עם חצאית קפלים. הלוק, שנע בין איש עסקים למעודדת בית ספר, היה מסקרן ומקורי כך שהשחקן לגמרי הוכיח מהי תעוזה אופנתית.

© gettyimages.il/Alberto E. Rodriguez

זנדאיה

הכוכבת, שבקרוב תצטלם לפיילוט לגרסה האמריקאית לסדרה הישראלית "אופריה", הגיעה לטקס בשמלת עור של אוגוסט גטי אותה היא איבזרה בשני עגילים ייחודי בצורת אליפסה ושוב הוכיחה שהיא אחת מן הכוכבות עם חוש הסטייל הכי מפותח בהוליווד.

© gettyimages.il/Alberto E. Rodriguez

יארה שהידי

כוכבת "שחור שכזה" שנחשבת לאחת מן הכוכבות הצעירות והמובילות בעיר הסרטים כיכבה על השטיח האדום בחליפת מקטרון בצבע תכלת, שגם התקשרה לאיפור של שהידי. הלוק שנוצר הוא רענן ומדוייק, כך שאין ספק שיארה מצדיקה מעמדה גם ככוכבת אופנתית. 

© gettyimages.il/Emma McIntyre

  השידור הערוך והמתורגם של הטקס יתקיים בשלישי בשעה 21:00 בערוץ MTV ישראל (הוט 89, yes 75)

 

 

 

תגובות