ואיזה קור בחוץ: 5 דרכים ללבוש מעיל כמו הכוכבות. צילום מסך מאינסטגרם

ואיזה קור בחוץ: 5 דרכים ללבוש מעיל כמו הכוכבות

אמנם אנחנו כבר בסוף עונת החורף, אך עדיין קר בחוץ ומעילים עדיין נדרשים. קבלו דרכים מעניינות ללבוש את המעיל שלכם, רגע לפני שיהיה חם מידי בשביל זה

מעיל הוא פריט שבלעדיו אין השלמה של ביגוד חורפי. הוא נותן לאאוטפיט סטייל נכון, יופי ואפילו גם מבליט ומרחיב את הטעם האישי של כל אחד. יש הרבה סוגים ומידות של מעילים, לכן בחרנו להדגים לכם איך משלבים מעיל דרך כוכבות אהובות, שמציגות לוקים מוצלחים עם מעיל.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אבישג נגר

האיט גירל במיל' ידועה בכך שהיא מתלבשת בסגנון אופנת רחוב. המעיל שלבשה בתמונה מלא בצבעים וכיתובים צעקניים. בצעד מרשים, נגר שילבה חצאית שתואמת למעיל ובנוסף היא גם בחרה לנעול מגפיים שתאומות לחלק מצבעי המעיל.

יעל שלביה

הדוגמנית לבשה מעיל בצבע ורוד אחיד שמשלב שני טרנדים, פוך וקטיפה ונותן תחושה של שקט, רוגע ואופטימיות. שלביה בחרה לקפל את המעיל קצת מעל הבטן, באקט שמושך תשומת לב ולא נהוג כאשר זה מגיע ללבישת מעילים.

רומי פרנקל

הדוגמנית לבשה מעיל פרוותי ומחמם בתמונה אותה העלתה לאינסטגרם שלה. הנוף לצבעי הסתיו משתלב בצורה מותאמת לשלכת בתמונה כך שמה שבטוח, שמלבד כמויות הסטייל שיש לה, לפרנקל בטוח לא קר עם המעיל הזה.

אנה זק

כוכבת הרשת בעלת מיליוני העוקבים בחרה ללבוש מעיל קלאסי בצבע שחור שמשתלב עם הכל. המעיל הוא מעיל פוך מבד דמוי אשר נמצא כרגע באופנה, והוא נותן לזק סטייל מהמם וסוגר את הלוק בלי מאמץ מיוחד.

קים אור אזולאי

השחקנית לבשה מעיל אדום, המושך את תשומת הלב גם בחושך. המעיל אמנם בצבע מאוד עז, אך הפעם זה עובד מצויים שכן הוא גם מתאים לאופי האנרגטי של אזולאי, מה שמוכיח כי כאשר הבגד מתאים לך, הלוק עולה בכמה רמות. 

 

תגובות