הכוכבות מדגימות: כך תתלבשו בחום הקייצי. צילום מסך מאינסטגרם

הכוכבות מדגימות: כך תתלבשו בחום הקייצי

בימים בהם גל החום תוקף את אירופה והתושבים האופנתיים צריכים להמציא את עצמם מחדש, אנחנו, הישראלים, לא מופתעים. המלתחה שלנו מלאה בבגדים המתאימים לטמפרטורות הגבוהות, אך תמיד יש לאן להשתפר

הקיץ הישראלי ידוע בהיותו חם מאוד, והוא נמשך על פני לא מעט חודשים בשנה. כדי לא לאבד את הסטייל למשך זמן רב שכזה רק בגלל החום, יש למצוא פרטים מעטים אך מדויקים, שיהפכו את הקיץ לא רק למהנה, אלא גם לאופנתי. לקחנו השראה מכמה כוכבות מקומיות כדי להבין איך עושים את זה נכון.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אנה זק קלאסית

האאוטפיט בו אנה בחרה אמנם לא מחדש יותר מידי, אך הוא גם ממש לא משעמם. זק הצליחה להפוך שילוב של גופייה שחורה קלאסית, ושורט ג'ינס קלאסי לא פחות, לאאוטפיט נחשק. כל זאת בעזרת סנדלים יפות עם טאצ' מגניב, ואקססורי מקורי במיוחד- סוכריה על מקל.

ירדן הראל מדויקת

גוני ורוד בהירים על גבול הניוד הם תמיד רעיון טוב. ירדן שילבה שלושה סוגים מהם ללוק נעים למראה, יחד עם משקפי שמש ותיק קש אופנתיים. כל פריט, מקשת השיער ועד השמלה המנוקדת, מדויק לחלוטין ויוצר אווירה של חופש בכל מובן המילה.

דר זוזובסקי צבעונית

נראה שדר פשוט זרקה על עצמה כמה פריטים פרקטיים, כמו כובע, סוודר, ופאוץ',  ובכל זאת יצא לה לוק מגניב. כדי לשחזר את ההצלחה, כל שעליכם לעשות הוא לבחור בפריטים בצבעים המשתלבים זה בזה ובאווירה הקייצית- גוני הכתום והפסטלים, ויש לכם לוק סופר שיקי.

קים אור אזולאי מבינה

הסגנון הבוהמייני מזוהה לרוב עם העונות החמות, ונראה שקים מבינה זאת היטב. עם טופ לבן בעל שרוולים תפוחים שנמצאים כבר בכל מקום, חצאית עם הדפס מנומר וטרנדי, ומשקפי שמש עגולים ומעניינים, אין מצב שתפספסו את המטרה.

סופיה מצ'טנר מושלמת

נראה שסופי פיצחה את השיטה למציאת אאוטפיט קייצי ומרענן בצורה הטובה ביותר. עם מעט פריטים והרבה סטייל מצ'טנר מצאה את הלוק המושלם לקיץ- שמלה בצבע חזק ויפה עם הדפס פרחוני, ואקססוריז לבנים כמו צמיד צדפות טרנדי ותיק פשוט אך מוסיף.

נטע אלחמיסטר מעניינת

חליפות נמצאות כמעט תמיד במלתחה החורפית, אך נטע השכילה לעשות ומצאה את החליפה המושלמת לקיץ. השילוב בין החליפה, בעלת ההדפס הגיאומטרי היפהפה בצבעי השחור והלבן, ובין משקפי השמש הפשוטות יצר לוק מעולה. הלוק יכל להיות אפילו טוב יותר אם רק משקפי השמש הבנאליות מעט היו מוחלפות בכאלה טרנדיות ומיוחדות יותר.

 

 

 

תגובות