האשטאג התחלנו: כל מה שקרה בשבוע האופנה בניו יורק. צילום מסך מאינסטגרם annazak12@

האשטאג התחלנו: כל מה שקרה בשבוע האופנה בניו יורק

שבוע האופנה הניו יורקי פתח את חודש האופנה הבינלאומי וסיפק לנו שלל תצוגות מרהיבות ורגעים אופנתיים חד פעמיים. ממיילי סיירוס ועד אנה זק – כל מה שקרה באירוע הנחשק

אי אפשר להתעלם מהעובדה שהשבוע האחרון לא גרף כותרות מבירת האופנה האמריקאית ולא הביא לקדמת הבמה שערוריות פוערות פה. לעומת זאת, המסלולים ומה שביניהם לא היו משעממים כלל ונתנו לנו הצצה שלווה ומהפנטת למקור של הסטייל האורבני שכולנו לובשים מדי יום.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

קנדל ג'נר עוברת צד

ג'נר הבכורה, שלרוב מופיעה במסלולים על תקן דוגמנית ולא צופה, בחרה לעבור צד בתצוגת האופנה של לונגשאמפ ולצפות בה כאחת הפאשניסטות. ואם דאגתם לג'וב הדוגמנות שלה, אין צורך כי למחרת היא חזרה לצעוד עבור טום פורד.

הוט קוטור ישראלי

אליזבת בראון, מעצבת האופנה הישראלית, הפועלת בניו יורק, פריז ותל אביב, הציגה בשבוע האחרון קולקציית קוטור לקראת סתיו-חורף 2020. השגרירים הישראלים מהמותג אמנם לא הצליחו ליצור באזז רב סביב התצוגה ולא זכינו לראות הרבה פאשניסטות פופולאריות שביקרו בה, אך אין ספק שזהו בכל זאת הישג משמעותי.

רחבי שוליים רחבים

כידוע, חלק עיקרי במיוחד בשבועות האופנה בעולם הוא סצנת הסטריט סטייל הנחשבת שמתקיימת מחוץ למתחמי התצוגות. הפעם מי שתפסו את עדשות הצלמים היו המשפיעניות קסניה, טינה וסוסי שהתייצבו לקראת התצוגה של סלף פורטרט כשלראשן כובעים רחבי שוליים רחבים במיוחד, מהעונה הקודמת של המותג.

מיילי סיירוס מפתיעה

בהפתעה גמורה ובלי הכנה מראש, עלתה על המסלול של מארק ג'ייקובס הזמרת שהמילה "הפתעה" מגדירה אותה במדויק. סיירוס, שלא מפסיקה לייצר כותרות ומסחררת את הגולשים סביב הגלובוס על האצבע הקטנה, מצאה לעצמה תחום עיסוק חדש ואנחנו דווקא לא נופתע אם הוא לא יגיע אל קיצו בקרוב.

עוד גאווה ישראלית

גם אנה זק מצאה את עצמה בלב התפוח הגדול באירוע של קלווין קליין שסגר את שבוע האופנה. עם לוק אינסטגרמרי חסר מאמץ ויופי שכולנו כבר מכירים, היא הצליחה לסחרר גם את האנשים של קלווין ועשתה לנו כבוד מעבר לים. אנחנו לגמרי בעד שיתוף הפעולה המגניב הזה.

 

 

 

 

 

 

תגובות