מבילי אייליש ועד נועה קירל: כך נזהרים מהקורונה בסטייל. צילום באדיבות רוברטו

מבילי אייליש ועד נועה קירל: כך נזהרים מהקורונה בסטייל

וירוס הקורונה התפשט מסין למדינות נוספות ברחבי העולם והפאשניסטות נוקטות באמצעי זהירות. אבל עוד לפני כל זה, היו מי שבחרו לחבוש מסכות כאקט אופנתי ומצליחים להכניס קצת אופטימיות למצב בימים אלו

כבר שנים שאזרחי סין חובשים מסכות כדבר שבשגרה, עוד הרבה לפני שמישהו שמע על וירוס הקורונה שבצער רב מסרב להרפות ומשבש את חיי היום-יום של בני אדם רבים מסביב לעולם. השגרה הזו היא כנראה מה שהביא את הסטייליסט איתי בצלאלי לבחור במסכה ורודה זועקת כחלק מהאאוטפיט השני של נועה קירל בטקס ה-AMA בנובמבר האחרון. נראה שבאותם ימים אף אחד עוד לא דמיין שהמציאות הזאת הולכת להפוך לשגרה לא רק בארצות המזרח, אלא גם בעולם המערבי ולא רק היא - הזמרת הבינלאומית בילי אייליש התהדרה בסטייל הזה והפכה אותו לטרנד.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מאז שהווירוס החל להתפשט, הנוסעים בשדות התעופה וברכבות החלו לנקוט באמצעי זהירות ולנסות לשמור על רמת היגיינה מקסימלית. קנדל ג'נר וקורל סימנוביץ', דוגמניות העוברות ממקום למקום ברחבי הגלובוס, העלו תמונות סלפי עם מסכות לסטורי. בכך הכוכבות עודדו את עוקביהן הרבים לא לזלזל בסכנה ולחבוש מסכה למרות חוסר הנוחות והסטייל שיכולים להיווצר מכך והביעו תמיכה (גם אם לא מודעת) באנשים שמסכות מסננות הן לא המלצה בלבד עבורם.

אנחנו אמנם מקווים שמסכות הפילטרים ייעלמו מהעולם כלעומת שבאו בעקבות בשורות טובות יותר, אך עד אז, אפשר לראות ששימוש במסכות ניאון חוזר על עצמו לאורך הפיד, כמו גם מסכות רגילות בשילוב עם משקפי אליפסה שחורים.

 

תגובות