מילאנו בצל הקורונה: תצוגות באינסטגרם ואיסור צילום באירועים. צילום מסך מאינסטגרם barzomer - @annazak12 - @madelame@

מילאנו בצל הקורונה: תצוגות באינסטגרם ואיסור צילום באירועים

נגיף הקורונה תפס את בירת האופנה של איטליה לא מוכנה. כשברחבי המדינה מדווחים כ-150 חולים ושלושה קורבנות, מספרים גבוהים מאוד ביחס לשכנותיה האירופאיות, שבוע האופנה של מילאנו מתקשה להמשיך כמתוכנן. הנה מה שקרה לפני ואחרי שהרחובות והתצוגות התרוקנו מאנשים, ביניהם גם לא מעט ישראלים

שבוע האופנה האיטלקי היה אמור להיות חגיגה בינלאומית מתמשכת, המביאה לקדמת הבמה ולו לשבוע אחד, את העוסקים במלאכת האופנה בכל ימות השנה. לישראלים הוא היווה מושא לכבוד באופן מיוחד, בעקבות שלל כשרונות ישראליים שזכו גם הם להפגין את יכולותיהם באירוע הנחשק. אך כרעם ביום מעונן הווירוס שמאיים על העולם השתלט על ארץ המגף, שם הגיע מספר החולים לגבוה ביותר בכל העולם חוץ מבארצות המזרח ושינה את כל מה שידענו על תצוגות אופנה למוזמנים בלבד ואירועים מתועדים ב-247 סטוריז נפרדים.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

שלוש דוגמניות

רומי פלד, דוגמנית ישראלית שעל פי ההספק שלה בשבוע האחרון הולכת לכבוש את העולם, צעדה על מסלולי התצוגה של שלושה בתי אופנה מצליחים בארבעה אאוטפיטים שונים בתכלית, בצבעים הטרנדיים – תכלת, אדום וירוק וכמובן בצבעים העל זמניים שחור ולבן. עוד דוגמנית ישראלית אנונימית יחסית היא אריאל הלוי, שצעדה עבור בית אופנה אחד באאוטפיט צנוע למדי בצבעים כהים. גם בר זומר ניצלה השבוע את הגנים שלה לטובתה וצעדה גם היא בתצוגת אופנה בלוק מנצנץ במיוחד.

שתי משפיעניות

אבישג נגר, אחת הפאשניסטות הישראליות היותר מצליחות מעבר לים, מוזמנת מידי שנה לשבוע האופנה במילאנו כבר שבע שנים ברצף. גם הפעם נגר התייצבה בבירה האופנתית לכבוד אירוע של "ווג איטליה" ותצוגות ואירועים של בתי אופנה נוספים, אליהם מוזמנים כל השמות הגדולים של עולם האופנה כיום. בסטורי שהעלתה אתמול, סיפרה נגר על החוויה השונה שחוותה השנה במילאנו, כאשר תצוגות ואירועים רבים התבטלו ובאירוע של מייקל קורס שלא התבטל, נאסר על המוזמנים לצלם ולפרסם את המתרחש. כוכבת הנוער, אנה זק, הגיעה אתמול כאורחת לתצוגה של דולצ'ה וגבאנה ובעקבות כך נודע גם על שיתוף פעולה בין הטיקטוקרית האהובה למותג העל.

מעצבת אחת

המעצבת הישראלית שהתברגה לרשימת מעצבי האופנה שהעלו תצוגה בשבוע האופנה במילאנו היא אנאבל ציצין ברונדווין, מעצבת נעליים בת 27 בלבד שהצליחה לגבור על רבים מבוגרים ממנה. התצוגה אמנם לא זכתה לסיקור נרחב, אך אין ספק שזהו בכל זאת הישג נחשב.

חוץ מהישראלים שכבשו את מילאנו בסערה, היו עוד תצוגות ופאשניסטות רבות וטובות שהצליחו להפתיע אותנו. ביניהן תצוגת עוגות הקצפת של מוסקינו, שחקניות ריברדייל שהשתחלו לעולם האופנה באאוטפיטים מושקעים ותצוגת האופנה של ג'ורג'יו ארמני שהתקיימה מבעד לדלתיים סגורות ולייב באינסטגרם והעמידה את המוזמנים המתוכננים וצופיהם האדוקים בשורה אחת אל מול המאמץ הלאומי לשמור על בריאות הציבור.

 

 

 

 

 

 

 

תגובות