טרנד השבוע: השמלה הנכונה לחג האביב. צילום מסך מאינסטגרם victoriasaceanu@

טרנד השבוע: השמלה הנכונה לחג האביב

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם – חג הפסח מתקרב ולמרות ההסגר, מה שיכול לשפר לכם את מצב הרוח הוא דווקא פריט אופנתי להתחדש בו. כל מה שצריך לדעת על הטרנד הכי אביבי שיש, כולל איפה אפשר למצוא אותו והשראות שיעזרו לכם לבחור נכון

בימים שהפיג'מות הופכות לטוטאל לוק היום-יומי שלנו והחשק להתלבש באמת נעלם כלא היה, אין כמו תזכורת טובה בדמות אאוטפיט חגיגי לחג שיזכיר לנו שהיו ימים שנהנינו להשקיע. הפאשניסטות ובתי האופנה בארץ ובעולם מצאו שמלה מושלמת שתעזור לנו לעשות זאת בצורה הטובה ביותר - לא יותר מידי יצירתית ומפתיעה, אך לגמרי כיפית ואופנתית.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

השמלה המדוברת, שכל מותג מצא את דרכו הייחודית לעצב וליצור אותה, מתאפיינת תמיד בשרוולים תפוחים, שלא עוזבים אותנו גם באביב הנוכחי, בכיווצים (בעיקר מתחת לחזה), שגם הם ממשיכים איתנו מהעונות הקודמות, באורך מסוים – מעט מעל הברכיים ובצבעים חלקים מלאי חיים, מעט יותר כהים מגוני הפסטל.

שמלות בסגנון תוכלו למצוא באתרי אונליין שונים הפועלים בישראל, ביניהם טופשופ, פול אנד בר וקסטרו. כעת, כל מה שנותר לכם לעשות זה לבחור את הצבע המושלם עבורכם ולקבל את השמלה המיוחלת בתוך כמה ימים עד פתח הבית.

 

 

 

 

 

 

 

תגובות