קים קרדשיאן ומילי בובי בראון: המותגים שממשיכים להשיק קולקציות. צילום מסך מאינסטגרם milliebobbybrown - @kimkardashian@

קים קרדשיאן ומילי בובי בראון: המותגים שממשיכים להשיק קולקציות

אפשר לומר שעם בוא משבר הקורונה, מותגי האופנה נכנסו גם הם למשבר, בלשון המעטה. אך ביניהם, יש מי שלא עוצרים לרגע וממשיכים להשיק קולקציות חדשות למרות הכל. ואם נודה על האמת, זה בדיוק מה שאנחנו צריכים עכשיו

בזמן שכולנו בבית, מחליפים בין פיג'מה אחת לאחרת, מותגי אופנה מצליחים ואושיות אופנה נחשבות לא חוששים ועושים את הבלתי מצופה - משיקים קולקציות. אלו האנשים שמרעננים לנו את עולם האופנה גם כשהוא מנמנם.

היילי ביבר לרוקסי

היילי בולדווין ביבר, שמתבודדת גם היא בימים אלה, השיקה קולקציית בגדי ים חדשה שאותה עיצבה יחד עם חברתה הטובה קליה מוניז ומותג הגלישה רוקסי. השתיים ידועות כחברות הכי טובות ולכן קראו לקולקציה שיצאה תחת השם שלהן ״סיסטר״ (אחות). הן הכניסו לבגדי הים את סטייל הניינטיז שהן כל כך מתחברות אליו, בחרו כצבעים הבולטים את צבעי הניאון, השחור והלבן וכל אלו יחד נתנו לפריטים אווירה קלילה וכיפית. את הצילומים למותג הן עשו בבריכה בביתן הפרטי, בבגדי ים כמובן ובשילוב פריטי קיץ טרנדיים ואפילו קצת ספורטיביים. לגמרי משפר את מצב הרוח.

פלורנס ביי מילס

מותג הביוטי והטיפוח הצעיר שמנוהל על ידי השחקנית המצליחה מילי בובי בראון, השיק גם הוא את הקולקציה החדשה שלו למרות המצב. המותג עוסק בהגדרת היופי בתנאים שלנו בלי מטרה להגיע לשלמות והבחירה באיך אנחנו רוצים להיראות, להרגיש ולחיות נמצאת בידיים שלנו. בובי בראון דאגה ליצור את האפשרויות הטובות ביותר עבורנו בקולקציה החדשה, דברים קלילים שבהחלט עושים את העבודה. לכבוד יום הולדתה ה-16 של מילי (כן! היא כל כך צעירה) שהתקיים ב-19 בפברואר, היא הוציאה את קולקציית 16 המשאלות שכוללת פלטת צלליות, צמד מסכות פנים ושלושה גלוסים לשפתיים. כמובן שהיא דאגה לעיצוב של הערכה עד הפרטים הקטנים.

דה רוקוקו

רומי ספקטור, משפיענית האופנה ואשת העסקים עם הכי הרבה סטייל שכבר מזמן הפכה לשם דבר עם מותג האופנה שלה- דה רוקוקו,  הוציאה גם היא בימים האחרונים את קולקציית האביב של המותג למרות הימים הלא פשוטים וזה לגמרי מה שהיינו צריכים עכשיו. ספקטור דאגה לשתף את העוקבים שלה באינסטגרם בכל פרט ופרט מהקולקציה החדשה בסטורי, בתמונות ואפילו בסרטוני השראה שצילמה מתוך ביתה בזמן ההסגר. בין הפריטים בקולקציה ניתן למצוא בגדים לחג בסגנון אלגנט, ג׳ינסים המצטרפים לקולקציית ה- DR Denim של המותג ואפילו בגדי ים חדשים. הקולקציה המדוברת משדרת סטייל אירופאי, קליל ומלא בסטייל בגוונים עדינים, מה שבהחלט מאפשר ליצור שילובים שונים ולשחק בין המראה המחויט והאלגנטי למראה הסטריט.

 בננהוט

מותג בגדי הים הלוהט של הצמד נטע אלחמיסטר ונועה בני - ״בננהוט״, השיק גם הוא בתקופה האחרונה את קולקציית 2020 החדשה ואפשר להגיד שרוב הסלבס הכי חמות בביצה כבר הצטיידו לתקופת הבידוד. את הקמפיין לקולקציה החדשה הן צילמו במקסיקו בהפקה קייצית ומדויקת עד לפרטים הקטנים. בין הפריטים ניתן למצוא בגדי ים בגזרת ביקיני, בגדי ים שלמים, טווח מידות רחב ואפילו דגמים לגברים, כשהכל בצבעים קיציים שגורמים לנו לחכות שהקיץ כבר יגיע.

קים קרדשיאן וקריס ג׳נר

נשות העסקים הפופולריות משיקות בימים אלה בושם חדש למותג הטיפוח והביוטי של קים –.KKW את הבושם החדש מוציאה קים עם קריס לכבוד יום האם והוא מתואר כבעל ניחוח ״חסר גיל״ החוגג את הקשר ואת האהבה ללא תנאי בין אם לבת. קים ציינה באינסטגרם שחלק מההכנסות של המותג ממכירת הבושם KKW x KRIS יתרמו לארגון שמחלק מזון לילדים נזקקים ברחבי ארצות הברית בזמן משבר הקורונה, בהחלט הטיימינג המושלם.

 

 

 

 

 

תגובות