מור סילבר בראיון חג אופנתי: "לא מצליחה להתנתק מבגדים". צילום מסך מאינסטגרם morsilver@

מור סילבר בראיון חג אופנתי: "לא מצליחה להתנתק מבגדים"

לכבוד פסח (והחופש הבלתי נגמר) דאגנו לכם לסדרת ראיונות חג אופנתיים עם אושיות האופנה האהובות שיספרו לכם על הטרנדים אליהם הם מתגעגעים, על עמודי האינסטגרם האופנתיים שמנעימים את זמנם ועל כל מה שמעניין בעולם האופנה בימים אלו

מור סילבר שהחלה את דרכה כפאשניסטה בלתי מעורערת, הפכה עם השנים לאם גאה לשניים ובעלת מותג מתנות מעוצבות לתינוקות. בין האכלה לקריאת סיפור, היא גם מתחזקת את דמותה כאושיית אופנה עם אאוטפיטים מגוונים ומעוררי השראה. בתוך הלוז העמוס של אשת עסקים ואמא במשרה מלאה, תפסנו אותה לשיחה על פסח, קורונה ומה שביניהם.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

מור, על איזה טרנד היית חורשת עכשיו אם היית יכולה לצאת מהבית?

על טרנד הג'קטים המחויטים. סתם לזרוק ג'קט מחויט בסטייל עם כפתורים וואו על ג'ינס וטי-שירט לבנה, אפילו עם סניקרס. מתה על הלוק הזה, קליל, נוח והזמנתי מלא ג'קטים והם לא בשימוש.

מה את לובשת רוב הזמן בהסגר - פיג'מה או לבוש יום-יומי?

האמת, לובשת בגדי ספורט רוב הזמן כי אני עובדת על עצמי שמתישהו במהלך היום, אם יזדמן לי, אעשה ספורט כלשהו. אבל זה בלתי אפשרי עם שני ילדים בבית. באמת לא מצליחה להבין איך אימהות עושות את זה.

אם היית יכולה לסדר את הארון של מי שאת רוצה ולקחת לעצמך את כל הבגדים שהיא מוציאה, במי היית בוחרת?

סנדרה רינגלר. בדוק. היא גם קטנה כמוני אז הכל יישב עליי בול. ולא רק בגדים, גם נעליים ותיקים! הייתי איתה גם בפריז וגם בלונדון וכל מה שהיא קונה מלא בטוב טעם ובשיק אלוהי.

אם כבר הספקת לסדר לעצמך את הארון - מאיזה בגד הכי כאב לך להיפרד?

לא מצליחה להתנתק מבגדים, גם כאלה שלא לובשת. אני אגרנית, אני מודה. כשהקורונה תהיה מאחורינו אמא שלי תבוא ותעזור לי. היא היחידה שעוזרת לי להיפטר מבגדים ומעודדת אותי לעשות מקום לבגדים חדשים (צוחקת). כמובן שכל הבגדים שאני נפטרת מהם הולכים לתרומה לנערות בסיכון או לנשים מוכות.

אם הייתה סכנה של מחסור במוצרי טיפוח, איזה מוצר היית קונה בכמויות?

לחות לשפתיים עם פיגמנט של בובי בראון.

איזה עמוד אינסטגרם אופנתי מעביר לך את הזמן בהסגר?

שומעים?! איזה אופנה איזה?! עוקבת עכשיו רק אחרי דף של רעיונות ופעילויות ליצירה מעשירה לילדים. הנהאחדטוב: @little.fingers.fun .

מה הטיפ שלך לאאוטפיט החג המושלם?

בהיר, לבן, חגיגי. אוהבת את זה. אבל גם נוח, אין ברירה במצבנו. עקבים לתמונה ואז לחזור לשטוח.  הזמנתי לוקים תואמים לבנים שלי ווידוש (הבעל) יסתדר עם מה שיש. ברגע זה מתגעגעת לאמא שלי שלא משנה מה היא לובשת, מכניסה המון צבע לחג ולחיים שלי. היא כל כך חסרה לי.

מה האאוטפיט הראשון שתלבשי כשיסתיים ההסגר?

בגד ים! כי יהיה קיץ בטח עד שהתקופה הזאת תסתיים. רוצה ים, חופש, פאן.

 

תגובות