בעקבות ההנחיות: כך תכינו בבית מסכות מגן אופנתיות. צילום מסך מאינסטגרם jennymwalton@

בעקבות ההנחיות: כך תכינו בבית מסכות מגן אופנתיות

הופכים את הלימון ללימונדה: אתם ממש חייבים לצאת החוצה אבל אין לצאת למרחב הציבורי ללא מסכת מגן? הנה לכם כמה השראות להכנת מסכות אופנתיות ומקוריות שיעבירו לכם את הזמן בכיף וביצירתיות אבל לגמרי בקלות

לאחר שרבים פקפקו במהימנותן של מסכות המגן וביכולתן האמיתית למזער את מקרי ההדבקה בנגיף, בשבוע שעבר נכנסה הנחיה חדשה לתוקף. ראש הממשלה בנאומו הורה על אזרחי ישראל מעתה לצאת למרחב הציבורי רק כשהם מלווים במסכה המסננת את האוויר אותו הם שואפים ופולטים. מיד לאחריו עלה לדוכן הנואמים מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, אשר ביקש מהצופים בקשה אנושית והכרחית שלא לקנות את מסכות המגן הנמכרות ברשתות הפארם וקופות החולים, אלא להשאירן לאנשים שעומדים בחזית. בר סימן טוב הראה דוגמה אישית והציג בפני המצלמות את המסכה הפשוטה שהוא הכין בביתו בעצמו. כדי שגם אנחנו נעזור במאמץ הבריאותי ונקל על צוותי הרפואה, אספנו כמה דוגמאות למסיכות DIY פשוטות להכנה ועם כמויות של סטייל.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

בעקבות כך שגם מעבר לים מצב הקורונה דיי דומה לשלנו, אפשר להיעזר בדוגמאות של פאשניסטות בינלאומיות ליצירת המסכות. משפיענית האופנה בריטני קסוויאר יצרה סרטון קצר בו היא מראה איך אפשר להכין מסכת מגן שיקית ברמות כשכל מה שדרוש אלו בנדנה מגניבה ושתי גומיות. בסרטון תוכלו לצפות בידיה עושות זאת שלב אחר שלב -  מהקיפול ועד החבישה.

גם אורבן אאוטפיטרס פרסמו גרסה משלהם, אותה הכינה עוקבת ולקוחה בעזרת שקית הבד שלהם, מכונת תפירה, סרט גומי וחוט. הבד ממנו עשויה שקית הקניות שלהם אכן מזכיר את הבד של מסכות המגן התעשייתיות ובתפירה פשוטה שיכולה להיעשות גם רק בעזרת מחט וחוט ובלי מכונה כלל, תוכלו ליצור מסכה היסטרית לפנים. תרתי משמע.

© צילום מסך מאינסטגרם urbanoutfitters@

 

 

 

תגובות