טרנד השבוע: צווארון ברמה גבוהה. צילום מסך מאינסטגרם yaelshelbia@

טרנד השבוע: צווארון ברמה גבוהה

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם – הצווארונים הגבוהים משתלטים על המלתחה של התקופה במגוון טופים ושמלות ויוצרים מראה חגיגי ונשי, בלי צורך בפריטים נוספים, במיוחד לעונות החמות

בכל תקופה, יחד עם פריטים חדשים שמתגלים על המדפים, נוחתים גם שינויים מרעננים בגזרת הגזרות של הבגדים המוכרים. יחד עם פתח הצוואר הישר שמחליף את הצווארונים העגולים, מגיע הצווארון הגבוה שמחליף את המחשופים העמוקים. שלא כמו טרנדים רבים שנצפים בכל סמטת אינסטגרם אופנתית אך מגיעים לרשתות הבגדים רק לאחר כמה חודשים, הטרנד הנוכחי נגיש במיוחד ומגיע לחנויות הקרובות לבית בו זמנית עם הגעתו לארונות משפיעניות האופנה המצליחות.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

שמלות הצווארון הגבוה מלאות בשיק מלכותי ונשי וכשהן מגיעות בצבע אביבי או בהדפס פרחים ססגוניים, הן מגדירות מחדש את השמלה המושלמת לחג השבועות הקרוב או לאירועים שמתחילים לחזור. יעל שלביה הוסיפה לשמלתה הפרחונית חגורת קש ותהיו בטוחים שעם לוק כזה אתם תרגישו הכי מתאימים לחג הקציר בעולם.

את הגופיות בסגנון אפשר לשלב עם פריטי קז'ואל כמו ג'ינס או תיק בד פשוט והאאוטפיט עדיין יתאים בשלמות לבילוי או מסיבה תחת ההגבלות. הנה כמה השראות שיוכיחו לכם בלי צל של ספק שטופ הצווארון הגבוה הוא הפריט המדויק לקיץ – מעט בד ופתחי אוורור מכל הצדדים אך בלי ליפול לקלישאת הלוק החשוף וחסר האופנתיות.

 

 

 

 

תגובות