חברת האופנה Boohoo מגיעה לישראל. יחצ חול

חברת האופנה Boohoo מגיעה לישראל

חברת האופנה הבינלאומית המקוונת Boohoo, נכנסת לשוק הישראלי ומשיקה אתר ייעודי מקומי, ומביאה איתה את שיתופי הפעולה הייחודיים שלה עם משפיענים וכוכבים בינלאומיים, כמו אריאנה גרנדה, פריס הילטון, מונטנה, QUAVO , ZENDAYA ועוד

מותג האופנה הבינלאומי הגדול, "Boohoo.com", מגיע סוף סוף לישראל. מדובר בחברה המציעה לא מעט לוקים וטרנדים חמים, בין היתר, כאלו המועדפים גם על כוכבי הטיקטוק מרחבי העולם. 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

החברה מתמקדת בבגדי נשים וגברים בגילאי 16-24 ומגוון רחב של קולקציות יופיעו באתר הישראלי. Boohoo מציגה את המגוון הרחב של הקטגוריות שלה החל מהנעלה, אקססוריז, ספורט, ביוטי, מידות גדולות ועוד עם הבטחה לקולקציות בהשראת הטרנדים האחרונים בכל העולם והשקת מאות מוצרים באופן יומיומי.

© יחצ חול

עם עליית האתר החדש הישראלי המותג משיק גם את קולקציית קיץ לשנת 2020 בשיתוף פעולה עם הראפר QUAVO. הקולקציה שואבת את השראתה מאופנת הפופ, ומשלבת בין ספורט לאופנת רחוב ואורח חיים אורבני. הפריטים מאופניים בהדפסי גרפיטי נופלים, צלליות גדולות צביעה פסיכודלית ושימוש בהדפסי בנדנות ועוד.

זהו לא שיתוף הפעולה הראשון של המותג עם משפיענים וכוכבים בינלאומיים, בעבר עשו זאת עם אריאנה גרנדה, פריס הילטון, מונטנה, ZENDAYA ועוד.

© יחצ חול
תגיות
תגובות