טרנד השבוע: קצוות מפוצלים. צילום מסך מאינסטגרם trinekjaer@

טרנד השבוע: קצוות מפוצלים

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם – אם בדרך כלל איננו מקבלים קצוות מפוצלים בברכה ושואפים לטפל בהם במהרה, כעת הם נכנסים חזק לאופנה. באיזו דרך ובעזרת אילו פריטים? כל הפרטים בכתבה הבאה

אם כן, הקצוות המפוצלים עליהם אנו מדברים אינם אלו שבשיער אלא אלו שסביבו ולעתים גם מתחתיו. כלומר, לרוב נמצא אותם בכובעים ולפעמים גם בבגדים. מדובר בגימורים לא מלוטשים, או במילים אחרות – פרומים. הג'ינסים עם הקצוות התועים מוכרים כבר לכולנו, אך בימים אלו דווקא בדים אחרים מתהדרים בסיום המחוספס. ואם כבר עושים זאת בדנים, לא מדובר בכמה חוטים אלא בדיטייל של ממש.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הדרך הפשוטה והקלאסית ביותר ליישם את הטרנד היא בעזרת כובע קש שנראה כי לא גמרו לקלוע אותו. אבל אל תתבלבלו, זה שהיא פשוטה לא אומר שהיא לא נכונה ואם אתם צריכים עוד הוכחה אז כל מה שתצטרכו הוא להביט בקולקציית הריביירה החדשה של דיור ובכובע המטורף של אמה לו שגורמים לנו לרצות לצאת ברגע זה לחופשה ביעד שמשי במיוחד.

אך כמובן שלא רק בקש סיומת הקצוות המסיבית קיבלה מקום של כבוד ובתי האופנה והפאשניסטות מיהרו להוסיף אותה גם לבדים רכים ולבישים יותר. גם כאן הכובעים לוקחים חלק מרכזי אך לא רק – הפאשניסטות נותנות לנו הצעות הגשה מגוונות בדמות גופייה, מכנס קצר וג'קט.

 

 

 

תגובות