טרנד השבוע: אדום על גבי לבן. צילום מסך מאינסטגרם annawinck@

טרנד השבוע: אדום על גבי לבן

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם – הפרינטים האדומים למיניהם מקשטים את הבדים הלבנים וגורמים לנו לחשב מסלול מחדש ביחס לשילוב הצבעים המפוקפק

מבגד ים ועד חליפה, ממכנסיים ועד שמלה, הטרנד הזה ממש לא בא בכל הצבעים אך לגמרי מגיע בכל קשת הפריטים. עם טרנדים מגוונים כמו שרוולים תפוחים, מכופתרת קשורה ונוספים, הטרנד הלא שגרתי מעמיד בפנינו אפשרויות בלתי מוגבלות לקיץ שכפי הנראה עומד להיות מוגבל בהגדרתו.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אבל אם עד עכשיו חשבתם שזה טרנד שנותן לכל אחד את המקום להביא את הסטייל האישי שלו, תחשבו שוב כי המאפיין המעניין והחופשי ביותר שלו הוא שאת ההדפסים האדומים תוכלו למצוא בצורות של דובדבנים, פרחים, נקודות, תותים ולבבות. אפשרויות בלתי מוגבלות כבר אמרנו? 

במילים אחרות, בגדי האדום-לבן מהווים עבורנו את האפשרות ללבוש לוק שזועק 'קיץ', בלי ללבוש צבע פסטל קלאסי. אך כידוע, אין לנו שום דבר נגד פסטל והדרך האהובה עלינו ליישם את הטרנד היא דווקא החליפה בעלת הגזרות המדויקות והמתוחכמות ששולבה יחד עם כובע טמבל אופנתי ותיק קש מעוצב. האקססוריז שנבחרו בצבעי פסטל הם כאלו שלא כולם היו מעלים בדעתם לשלב עם האדום, אך במבחן התוצאה הם לגמרי התגלו כנכונים ואכן השלימו את הלוק למראה קיץ האולטימטיבי.

 

 

תגובות