משקפי שמש: איפה, מתי ומה קונים?. צילום מסך מאינסטגרם amixxamiaya@

משקפי שמש: איפה, מתי ומה קונים?

כדי להיות חכם בשמש, לא מספיק לחבוש כובע ולמרוח קרם הגנה, אלא מומלץ גם להתקשט במשקפי שמש. כדי שהם ייחשבו כבחירה חכמה, נדרש שהן יהיו לא פחות טרנדיות מפרקטיות. אז מה החידוש של 2020 במחלקת המשקפיים ואיפה יש מבצעים ומחירים שלא תרצו לפספס?

הקיץ השנה קצת התמהמה, לא בגזרת המעלות אלא בגזרת הגזרות. במשך חודשיים עולם האופנה קפא והטרנד היחיד שהומצא היה טרנד מכנסי הטרנינג, אלו שבני אנוש שאינם אוחזים בתואר "פאשניסטה" התייחסו אליו מאז ומתמיד כפריט חובה ולא כמותרות אופנתיות. אך עם היציאה מהסגר לחום השמש, גם משקפי השמש העבות מצאו את דרכם לרשימת הפריטים החמים של העונה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אחרי שבקיץ הקודם נהנינו מבליל של משקפי שמש שנוצר בעקבות המעבר ממהפכת משקפי השמש החתוליים והקטנטנים אל משקפי השמש העכשוויים שמתאפיינים בצורה של מרובעים בעלי מסגרות עבות, השנה נשארו באופנה רק האחרונים. הם מגיעים בצבעים מגוונים, במרובעים שמעגלים פינות ובכאלה ששומרים על קווים ישרים ומקושטים בהדפסים מוכרים כמו מנומר, או בפרינטים חדשים יחסית כמו זברה או מחליף צבעים.

למרות כל זאת, סימן ההיכר שלהם הוא דווקא הצבע השחור. משקפיים שחורים בסגנון תוכלו למצוא בקרולינה למקה ברלין, שם החל מה-3.8 שני משקפי שמש יעלו לכם 200 שקלים, או בעדיקה שמציעים כאלה קצת אחרים בפחות מ-30 שקלים.

 

 

 

 

תגובות