מה גברים רוצים? חמישה טרנדים משבועות האופנה הדיגיטליים לגברים. צילום מאינסטגרם @undercover_lab

מה גברים רוצים? חמישה טרנדים משבועות האופנה הדיגיטליים לגברים

כצפוי, בשבועות האופנה הדיגיטליים לא נרשמה הצלחה מסחררת. כוכבות הרשת לא התייצבו ועל כן גם לא הפיצו את המתרחש על המסלולים או באולפנים. למרות זאת, הקולקציות צולמו ופורסמו ועל כן המעצבים המוערכים בכל זאת זכו לבשר לנו על כמה טרנדים לעונות הקרובות בתחום בגדי הגברים

זה לא כל כך נעים לראות שבועות אופנה סגורים, גם אם הם במידה מסוימת כן מתקיימים. מותגים למיניהם פרסמו בחודש האחרון סרטונים אמנותיים שמשקפים צד אחר של עולם האופנה שאמנם לא יצא לנו לראות עד כה על המסלולים, אך אין ספק שהוא פחות זוהר מהתצוגות המסורתיות עם המוני המוזמנים. בתי אופנה ענקיים כמו לואי ויטון ולואווה ויתרו מראש על הבגדים והוציאו סרטוני אנימציה וציורים. מותגי על אחרים כמו ז'קמוס ודיור דווקא לא נתנו לקורונה להרוס להם את החגיגה וקיימו תצוגות עם מעט מוזמנים. כך או כך, הקולקציות יצאו ואיתם המגמות החדשות שייראו ברחובות.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

בגדי צבא וכיסים גדולים

כששום דבר בעולם בכלל ובעולם האופנה בפרט לא ברור ומוכר, בתי האופנה הולכים על בטוח עם נוסחאות שכבר הוכחו כנכונות – בגדים בצבע ירוק צבא, ומוסיפים טוויסט חדשני – כיסים עמוקים ורחבים. דבר שיכול היה להיות פרקטי ולפטור אותנו מנשיאת תיק אם רק היה לנו לאן לשאת אותו. הנה הגרסה של בלמיין לטרנד המכופל.

עשה זאת בעצמך

בימי הסגר הארוכים אזרחי העולם מצאו תחביב לא חדש אך לגמרי מגניב – DIY. המותג הצבעוני The Elder Stateman המיר את טרנד הלייף סטייל לטרנד של אופנת גברים לתקופת חגי 2020 בעזרת קמפיין שחוזר לתהליכים שבעזרתם נוצרו הבגדים. איך בדיוק מיישמים? לובשים טאי דאי ובגדים לא מלוטשים.

נוח ונעים

בימים בהם החיפושים אחר מכנסי טרנינג עולים בעשרות אחוזים וחלקם גם נמכרים בכמה אלפי שקלים, לא מפתיע שהמותגים לא בונים על זה שבעוד כמה חודשים ננטוש את תחושות הנוחות והנעימות לטובת בגדים מפונפנים. בית האופנה רוד הציע חליפת סריג נחשקת שמשלבת בתוכה שני טרנדים נוספים – צבע חום וגזרת אוברסייז.

טוניקות

כתגובת נגד לבגדי הבית של רוד, בג'יל סאנדר העדיפו להתעלם ממאורעות השעה ועיצבו טוניקה ארוכה. היא אמנם לא מוותרת על הנוחות והנעימות, אך היא גם לגמרי מבוזבזת כשכל מי שרואה אותך הוא אתה שמשתקף במראה וחברים בשיחות זום מקוטעות. אבל אם אתם הכי יפים כשנוח לכם, אולי אתם גם הכי נוחים כשיפה לכם.

משבצות

משבצות הן לא באמת טרנד, הן על זמניות, אך כשהן באות כדי להרגיע ולהחזיר למקום בטוח, הן ראויות לציון. אז תרשמו לעצמכם שגם בסתיו-חורף 2020 נלבש משבצות. מעצבי העל ממליצים להתחדש בהן כשהן בצבעים מיוחדים שיקפיצו את הלוק ואת האווירה, כמו אפרסק, חאקי, ערמון, טורקיז מחמיא וסגול חציל. כדוגמת המעיל של UNDERCOVER.

 

 

 

 

 

 

 

תגובות