עילי בוטנר משיק ליין בגדים מהשירים שלו. באדיבות יחסי ציבור

עילי בוטנר משיק ליין בגדים מהשירים שלו

הזמר והיוצר האהוב, עילי בוטנר, החליט להשיק קולקציית בגדים מיוחדות עם ציטוטים מהלהיטים המצליחים שלו, ההכנסות כולן יעברו לקרן מיוחדת שהקים למען הצוותים המלווים אותו כבר 15 שנים

הזמר והיוצר, עילי בוטנר, נמצא שנים בעשייה מוזיקלית מוצלחת וזוכה לקהל מעריצים מחבק ואוהב שממלא את הופעותיו ומצטט את שיריו בכל מקום. ברוח תקופת ומשבר הקורונה, בוטנר החליט להרים את הכפפה ולהשתמש בציטוטים אופטימיים משיריו למהלך מעורר השראה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

המוזיקאי החליט להקים חנות וירטואלית מיוחדת לחולצות עליהן מודפסים ציטוטים מהלהיטים הגדולים (כמו: "נעים עכשיו", "ואולי יבוא יום ונהפוך שווים",  "בסוף הדרך עוד תהיה מאושר" ועוד). כל ההכנסות מהמהלך יתרמו כולן למען הצוותים שלו (אנשי הבמה - נגנים, תאורנים, זמרי ליווי, סאונדמנים ועוד) המלווים אותו בקריירה הארוכה והענפה שלו.

© צילום מ-botner.co.il

על המהלך אמר כי: "משבר שחשבנו שיקח כמה שבועות הופך אט אט לאורח חיים. המסכות, הריחוק החברתי, היעדר פרנסה וחוסר וודאות. עם כל אלה אט אט לומדים להתמודד, ואולם קשה הרבה יותר לעמוד מהצד ולראות חברים טובים - הצוותים העומדים לצידינו וומאחוריינו מדי ערב מתקשים  לגמור את החודש, להשלים פרנסה שאבדה, לגייס משאבים כלכליים ונפשיים...מה שקורה כרגע מבהיר לי שהקורונה כאן איתנו לזמן בלתי ידוע. צריך להתעשת. רואה סביבי אנשים  נפלאים יוזמים ועוזרים לזולת, נכנסים תחת האלונקה, נושאים בחלק מהנטל גם אם הוא לא  ישירות/רק 'שלהם'. כולנו רקמה אנושית אחת אומר השיר הנפלא. אז חשבתי איך אני יכול גם כן לעשות, ולו קצת, למען המעגלים סביבי. רציתי לייצר רעיון שיעזור מחד  לאנשים שאיתי, אבל מאידך גם יפזר קצת שמחה ואופטימיות בתקופה לא פשוטה זו".

רן דנקר בחולצה מהלהיט המשותף
רן דנקר בחולצה מהלהיט המשותף © באדיבות יחסי ציבור

"החולצות היו פועל יוצא של כל זה. המחיר לכם הקהל - סמלי, הציטוטים האופטימיים - נבחרו בקפידה.יש כח למילים ולצלילים. עזרו לי לפזר אותם לכל עבר. ההכנסות עוברות כולן לקרן מיוחדת שהקמתי למען הצוותים המלווים אותי כבר 15 שנים. אין לי ספק שבסוף הדרך עוד נהיה מאושרים. מקווה שהרעיון הקטן הזה יעזור להקל ולשמח גם תוך כדי צעידה".

 
תגיות
תגובות