באמצע אוגוסט: כוכבי הנוער חוזרים לבית הספר. שוקה כהן

באמצע אוגוסט: כוכבי הנוער חוזרים לבית הספר

נאיה בינשטוק, יהודה בוחבוט ובר ברימר התייצבו לקמפיין מיוחד לקראת החזרה ללימודים - אז החלטנו להחזיר אותם בזמן ולברר איך הם היו כתלמידים!

השחקנים יהודה בוחבוט, נאיה בינשטוק ובר ברימר הם שמות מבטיחים שנחשפנו אליהם בשנה האחרונה והם בדרך להיות כוכבי הנוער הבולטים בישראל. שלושתם בעלי לוק מיוחד, מרענן וכמובן - פוטוגני. שלושת הכוכבים נפגשו הבוקר (ד') לצילומי קמפיין אופנתי משותף באווירת "Back To School" של אדידס. תפסנו אותם לשיחה קצרה והחזרנו אותם אל ספסל הלימודים. כן, באמצע אוגוסט!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

איך זה לצלם קמפיין בתקופת הקורונה?

נאיה: "בקצרה - אין חיבוקים, יש מסיכות ובכללי נושמים כמה שפחות".

יהודה: "זה שונה מאוד ממה שהתרגלנו בימים קודמים או צילומים של סדרות, כי צריך לשמור על מרחק ועל ההנחיות. כולם עם מסיכות ויש תמיד את הפחד זה אם מישהו משתעל, אז אתה יותר זהיר".

בר: "כולם עם מסכות, שומרים מרחק אחד מהשני. בזמן שאני לא מצטלם אני עם מסכה.
מה גם שאני בן אדם חם, אני אוהב לעשות צחוקים ושטויות על הסט ופתאום צריך לזכור כל הזמן שאסור לחבק ולהתקרב יותר מדי - אז זה מוזר, אבל בסדר נהנים ממה שיש".

© שוקה כהן

למרות שאתם כבר לא תלמידים, איך עובר עליכם "החופש הגדול"?

יהודה: "הקיץ הזה הוא קצת שונה, האמת שאני בצבא אז אין לי כל כך חופש גדול אבל בתקופה הזאת מתרכז בלימודי משחק ובעיקר בים עם חברים בסופי שבוע". 

נאיה: "אחח, החופש הגדול.. לי כבר נגמרו החופשים הגדולים לצערי, כי אני בצבא אז הכל ממשיך כרגיל רק בחם יותר. האמת שעכשיו התחלתי לצלם סדרה חדשה ('מקיף מילאנו') שמצטלמת בבית ספר תיכון, אז יצא שבזמן החופש הגדול אני בבית ספר בכלל".

בר: "האמת שזה קיץ קצת מוזר. בדרך כלל אני מבלה המון ומנצל כל רגע של שמש, אבל בקיץ הנוכחי גם אין יותר מידי מה לעשות וגם אני מאוד משתדל שלא להסתובב טו מאצ'. 
מה שכן, הספקתי לצלם את 'כפולה' ועכשיו את 'אבא מטפלת', אז אני מאוד נזהר גם כדי לא להכנס לבידוד וגם חלילה להדבק ולעצור הפקה שלמה".

הכי לא בחופש. נאיה
הכי לא בחופש. נאיה © שוקה כהן

איזה סוג תלמידים הייתם?

יהודה: "את האמת הייתי קצת תלמיד שובב, בעיקר נהנה עם החברים ועושה צחוקים בבית ספר, אבל עדיין ילד טוב".

בר: "הייתי מאחר ומחסיר כרוני, אבל לא באשמתי הייתי כדורגלן! היו לי אימונים כל הזמן. לשמחתי הבית ספר הבין את זה, אז בסופו של דבר הייתי אחלה תלמיד עם ציונים מעולים. המנהלת שולה, אם את רואה את זה - תודה!"

נאיה: "הייתי תמיד תלמידה טובה, קצת מעופפת, קצת הרבה מאחרת, אבל תמיד הייתי טובה בלימודים. בתיכון כבר לא הופעתי הרבה, אבל ברוך השם אנחנו אחרי, ועם תעודת בגרות טובה".

מלכי הכיתה
מלכי הכיתה © שוקה כהן

מה המקצוע שהכי אהבתם ומה הכי שנאתם?

נאיה: "הכי אהבתי מתמטיקה, עשיתי 5 יחל ואם היה לי יוצר זמן אולי הייתי משקיעה בזה יותר. שנאתי שנאת מוות לשון. פאן פאקט: נכשלתי פעמיים בבגרות בספרות".

ריאיון
נאיה בינשטוק: "אני לא שמה לעצמי גבולות"
משה אבוטבול
כבר אי אפשר להתעלם ממנה: בשנה האחרונה נאיה בינשטוק פרצה אל חיינו על המסכים והיא לגמרי מוכיחה שהיא כאן כדי להישאר. ריאיון בכורה

בר: "אני רוצה להגיד לך ספורט, אבל זה לא מקורי. אז אגיד לך ערבית. אהבתי פשוט ללמוד עוד שפה, במיוחד שהיא מדוברת פה בארץ ואני חושב שזה חשוב. לא אהבתי ספרות, לא התחברתי לזה, המקצוע הזה היה בשבילי חפירה אחת גדולה".

יהודה: "ספורט כמובן הכי אהבתי, והמקצוע שהכי שנאתי היה היסטוריה".

יהודה. עדיין אוהב ספורט!
יהודה. עדיין אוהב ספורט! © שוקה כהן

אם יכולתם לחזור בזמן וללמוד שוב כיתה מסויימת - איזו כיתה זאת הייתה?

יהודה: "בלי לחשוב בכלל - ישר לכיתה ז'! משהו בשנה הזאת הרגיש הכי חופשי וכיף בעולם. בלי דאגות על הראש".

בר: "כיתה י"ב קל! חושב שזאת השנה הכי כיפית בחיים בכללי ולא רק בבית ספר. יש משהו מיוחד באווירה של השנה הזאת שאי אפשר להסביר, פשוט כיף".

נאיה: "כל כיתות היסודי, הייתי מעריכה יותר את שיעור אומנות".

קבענו לאחרי הלימודים?
קבענו לאחרי הלימודים? © שוקה כהן

אתם בקשר עם חברים מתקופת בית הספר?

יהודה: "ברור! הם חברים שלי עד היום ומאמין שנשאר חברים לכל החיים". 

נאיה: "כן בטח, החברות הכי טובות שלי הן החברות שלי מכיתה ז'".

בר: "לא רק שאנחנו בקשר - אנחנו חברים מהיסודי ועד היום. הם כבר משפחה לכל דבר!".

ברימר - שמור על קשר!
ברימר - שמור על קשר! © שוקה כהן

איך אתם הייתם ממליצים לתלמידי ישראל להתכונן לשנת הלימודים הבאה?

יהודה: "הייתי ממליץ לתלמידי ישראל להתכונן לשנת הלימודים ובשיא המרץ להגיע להישגים חדשים, לקחת את זה בקלות ובכיף בגדול. אין על בית ספר, זאת תקופה של פעם בחיים. במיוחד בתקופה הזאת שהכל חסר וודאות, תשמרו על עצמכם ותהנו!".

ראיון בכורה
יהודה בוחבוט כאן כדי להישאר
משה אבוטבול
שבע שנים אחרי שהשתתף בתוכנית קיץ לצד קים אור אזולאי, יהודה בוחבוט חוזר לשתף איתה פעולה ופורץ לראשונה על המסך בתפקיד החתיך והרומנטי של סדרת הנוער "ספיידרז" המסתמנת כטירוף הבא. רגע לפני שהוא הופך למגה סטאר ואליל הנערות החדש, תפסנו אותו לראיון בכורה - בנות, היכונו להתאהב!

בר: "קודם כל לישון מלא, לצבור כוחות לשנה הבאה - לא באמת! אבל לנצל כל רגע שיש לכם מהחופש, ליהנות, לחוות ולעשות דברים כיפים עד כמה שניתן בתקופה הזאת".

נאיה: "תהנו מהתקופה הזאת של הבית ספר. מה שנראה גדול עכשיו יראה כל כך קטן ומצחיק בעתיד. ושימו מסיכות!"

מוכנה לגמרי
מוכנה לגמרי © שוקה כהן
תגובות