טרנד השבוע: חצאית למחצית. צילום מסך מאינסטגרם chiaraferragni@

טרנד השבוע: חצאית למחצית

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם – חצאיות המיני חוזרות לככב בפיד, כבר נמצאות על המדפים, משתלבות עם כל הטרנדים של התקופה והן יותר מחמיאות ממה שזכרנו

החופש השנה היה ארוך מהרגיל ואולי לא שמתם לב, אבל מחציתו של חודש אוגוסט כבר ממש מעבר לפינה. מי שבטוח לא שם לב הוא עולם האופנה שממשיך לייצר לנו טרנדים שזועקים 'קיץ' גם עכשיו, כשהשיזוף כבר הפך לשגרה. בשבוע האחרון הטרנד שהסתמן הוא אופנת החצאיות הקצרות והצמודות יחסית שמרימות הרבה יותר מעוד מכנסיים קצרים שכבר יצאו מכל החורים.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

למרות שחצאית בסגנון תיראה מעולה גם עם טי-שירט לבנה פשוטה, הפאשניסטות לא ויתרו על סטיילינג מתוחכם שלשם שינוי הוא לא כל כך קשה להשגה ולכן מומלץ לנסות גם בבית. כוהנת האופנה הגדולה מכולן, קיארה פראני, בחרה בחליפה קצרה מהמותג שלה שכוללת חצאית מיני ומהווה טרנד בריבוע וגם לבבות בצבעי צבא שהכי מפזרים אהבה.

אחרות הלכו על שני פיסים לגמרי לא תואמים אך במבחן התוצאה לגמרי מצטיינים וגם הן לא שכחו להוסיף טרנד – פעם סנדלים עם קצה ישר ופעם חצאית העשויה כולה מחוטים סרוגים. אבל האהובה עלינו מכולן היא האיט גירל המהממת מארי שהוסיפה לחצאית הג'ינס שלה וסט בצבע ירוק מנטה ובכך כבשה אותנו עם שלושה טרנדים באאוטפיט לוהט אחד.

 

 

תגובות