שנת לימודים מוצלחת ואופנתית: המלצות נוספות שלא תרצו לפספס. צילום: פול רובנס, בר שריר

שנת לימודים מוצלחת ואופנתית: המלצות נוספות שלא תרצו לפספס

אמנם זהו כבר יומו השני של השבוע השני בשנת הלימודים הנוכחית, אבל ידוע שאחרי החגים זה הזמן בו יתחדש הכל וכעת עליכם רק להתכונן לאחרי החגים עם כמה פריטים חדשים לארון. בחרנו 20 פריטים מפול אנד בר, זארה, ברשקה ועדיקה שלא עולים על 200 שקלים ונמצאים באתרי האונליין בכל המידות

לפעמים יש תחושה שללבוש בית הספר אין באמת פוטנציאל להיחשב כאופנתי. ישנן מגבלות כמו חולצות תלבושת, אורך המכנסיים או החצאיות וגם דאגה לנוחות, לזהירות מפני כתמים לא קרואים וכלה בלחץ חברתי שלעתים גורם לנו פשוט להרים ידיים ולזרוק על עצמינו כמה בגדי בייסיק שמצאנו. אבל האמת היא, שדווקא הגבולות הקיימים הם אלו שיכולים לעזור לנו למצוא אאוטפיטים יותר מדויקים ולא להתפזר בין השלל הרב שבאתרים. לפניכם עשרה פריטים שימקדו אתכם עוד יותר ושבלי יותר מידי מאמץ יהפכו את שגרת בית הספר שלכם (במידה ויש כזאת) לכזו עם ציונים טובים לא רק במתמטיקה ואנגלית אלא גם מהבחינה האופנתית.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

פול אנד בר – תיק גב שחור

תיק הבד של פול אנד בר משובץ בפרטים קטנים שהופכים אותו להכי שימושי שיש. הצבע מתאים להכל, סוג הבד יומיומי וצעיר, הגימורים שעשויים מחוטים וסרטים בגוון בז' בהיר מתכתבים בשלמות עם הפריטים החומים שבהמשך הרשימה והגזרה כמובן מכילה ספרים ומחברות נחוצים. ולסיום המחיר – 120 שקלים.

פול אנד בר
פול אנד בר © צילום: פול רובנס

עדיקה – שורטס פוטר דק ג'יידן

מכנסי הברמודה האלה משלבים בצורה הטובה ביותר אורך של קיץ (שגם מתאים לבית הספר) יחד עם טקסטורה של סתיו והם ניחנים גם בצבע טורקיז בהיר שמוסיף המון למלתחה. החוט הלבן שאחראי על היקף המותניים של הברמודה יתאים את עצמו למגוון היקפים ויתאים את עצמו גם לטי-שירט לבנה עם סמל או בלי בעלות של 70 שקלים.

עדיקה
עדיקה © צילום: בר שריר

זארה – חצאית עם הדפס פרחוני

למרות השוני הרב בין הפריט הזה, חצאית, לקודמו, מכנסיים, נראה כי הוא כולל אנקדוטות זהות. גם הוא מותאם לקיץ ולסתיו כשהפעם התפקידים מתהפכים והאורך מתאים לסתיו בעוד הטקסטורה מתאימה לקיץ, גם הוא יראה מעולה עם חולצה לבנה בזכות הדפס לבן על גבי הכחול המקסים וגם הוא ייחשב כנכון עם הסנדלים הבאים ברשימה. אחד ההבדלים המשמעותיים הוא התווית שהפעם מתומחרת ב-200 שקלים.

זארה
זארה © צילום: יחסי ציבור חו"ל

זארה - סנדלי עור שטוחים עם קשירה

היתרון הכי גדול בסנדלי הקאמל של זארה הוא שהם על זמניים. הם לא מפוצצים בטרנדים והאיכות שלהם צפויה להיות אמינה. יתרון נוסף הוא שהם מתאימים כמעט לכל הצבעים והחלק האחורי שלהם ניתן להצרה ולהרחבה מעטות. תוכלו להשיג אותם באתר האונליין של זארה ב-170 שקלים.

זארה
זארה © צילום: יחסי ציבור חו"ל

עדיקה – שורטס בלבואה גימור סאטן

יתכן כי לא ציפיתם למצוא שורטס מסאטן ברשימה, כזה שלעתים קרובות נמצא במחלקת הפיג'מות. אבל המכנס הכחול המבריק הזה נמצא בדיוק על התפר שבין מכנס בית נעים שישאיר אתכם בתחושה נוחה גם כשתלמדו מקרוב ובין מכנס ספורט קליל, מגניב ומאוד יפה שעולה 70 שקלים.

עדיקה
עדיקה © צילום: בר שריר

עדיקה – ג'ינס ליאו

גם המכנס המנומר הזה משלב שני עולמות, אחד שמתכתב עם פרינט מנומר שמזוהה לעתים עם לבוש זועק ואחד שמתכתב עם גזרת אוברסייז שמזוהה לעיתים עם לבוש יותר צנוע. השילוב הזה מקנה לג'ינס החום מראה שמתאים לכולם ולכל טי-שירט שחורה פשוטה ועולה 130 שקלים.

עדיקה
עדיקה © צילום: בר שריר

פול אנד בר – נעלי סניקרס גבוהות

אם קיבלתם את ההחלטה ללכת על הג'ינס הקודם ברשימה ואף על מכנס הסאטן שהוזכר, נעלי הסניקרס האלו ישלימו את הלוק בשלמות. הגוון הבהיר יותר של החאקי ימשיך את אווירת הספארי של הג'ינס ואילו הדגם הצעיר ימשיך את האווירה הקלילה של השורט. לכל זה תוסיפו את ההתאמה המדויקת לדיטיילס של התיק וקיבלתם לוק מנצח כשהחלק התחתון שלו עולה 130 שקלים.

פול אנד בר
פול אנד בר © צילום: פול רובנס

ברשקה – ברמודה שורטס

הברמודה הסגולה של ברשקה הוא התאום האבוד של ברמודת הטורקיז של עדיקה. פסטל טרנדי שיוסיף לחולצות שכבר חרשתם עליהם עם ג'ינסים למיניהם ואורך עד קצת מעל הברך שמתאים בול לבית הספר. אם אתם מתלבטים בין טורקיז לסגול אולי תצליחו להכריע בעזרת המחיר שיחסוך לכם עשרה שקלים – 60 שקלים.

ברשקה
ברשקה © צילום: יחסי ציבור חו"ל

פול אנד בר – ג'ינס גזרה רפויה עם תפרים בצדדים

הפריט האהוב עלינו מהרשימה הוא המכנס שישמש אתכם גם בשעות, בימים ובשנים שלא תבלו בבית הספר. הוא ניחן בגוון חאקי אופנתי, גזרה מחמיאה, אורך טרנדי ושטיפה מדויקת. אין מה להוסיף על כך, חוץ מזה שבתוספת חולצה לבנה והסנדלים הבאים ברשימה ייווצר אאוטפיט שישאיר את כל חבריכם לספסל הלימודים חסרי מילים וחסרי דרך לעקוף את הסטייל המשובח שלכם. אה, וגם שהוא עולה 150 שקלים.

פול אנד בר
פול אנד בר © צילום: פול רובנס

פול אנד בר – סנדלים שטוחים ספורטיביים עם עיטור צדפים

בכתבת ההמלצות הקודמת, שעלתה אתמול עם עשרת הפריטים האחרים לבית הספר, תוכלו למצוא סנדלים שחורים נוספים בדגם הטבעי. היתרון של אלו עם הצדפים על אלו מהעור הוא שאלו עם הצדפים יתאימו יותר לטיולים, אליהם הדגם מכוון מלכתחילה ואין להם הרבה תחליפים אופנתיים בשוק, זאת לעומת סנדלים מעור שניתן למצוא בשפע. כך או כך, הסנדלים של פול אנד בר יעלו לכם 180 שקלים.

פול אנד בר
פול אנד בר © צילום: פול רובנס

 

 

 

תגובות