איזה יופי: מותג הלקים הכובש מוציא קולקציה חדשה. AdobeStock

איזה יופי: מותג הלקים הכובש מוציא קולקציה חדשה

מותג הלקים הניו-יורקי essie משיק קולקציה חדשה שבאה לנו בול בזמן עם הסגר הנוכחי, לוריאל פריז מיישרת קו עם מסלולי האופנה הבינלאומיים ומייבילים ניו יורק עם קונסילר חדש שעוזר לאדמומיות בפנים. מה חשבנו על מוצרי הטיפוח והאיפור החדשים על המדפים?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

קולקציה חדשה של essie

מותג הלקים הניו-יורקי essie מרחיב את סדרת הג'ל קוטור  ומשיק שישה גוונים חדשים ומרגשים, שהם גם עמידים עד 12 יום - מה שמאוד משמח אותנו, במיוחד בתקופה הזאת של הסגר שאין אפשרות לצאת מהבית לטפל בציפורניים. הגוונים החדשים (בצבעי קורל, בורדו-בהיר, חום-זהב מטאלי, בז', ניוד-פודרה וורוד בייבי) מתווספים לסדרת הג'ל קוטור המצליחה, המבטיחה מראה ציפורניים בגימור ג'ל.  השימוש הוא קל ונוח ולא מצריך מנורת UV או לד. (מחיר: 49.90₪) ציון:9/10.

 

© באדיבות יחסי ציבור

 

COLOR RICHE NUDES של לוריאל פריז

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק בימים אלה סדרת שפתונים המיישרת קו עם מראה השפתיים במסלולי האופנה הבינלאומיים - שפתיים מטופחות אבל לא מתאמצות. קולקציית השפתונים החדשה, כוללת שישה גוונים של ניוד בגימור מאט. המריחה קלה ונוחה על השפתיים, והשפתון נשאר יחסית לאורך זמן, אך הוא קצת יורד עם השתייה והאכילה. (מחיר מומלץ לצרכן: 55₪) ציון: 8/10.

 

© באדיבות יחסי ציבור

 

 FIT ME של מייבילין ניו יורק

מותג האיפורמייבילין ניו יורק משיק קונסילר FIT ME - קונסילר לכיסוי טבעי מושלם, לעור חלק, בשישה גוונים שונים. הקונסילר בעל פורמולה ייחודית שאינה שמנונית, המעניקה כיסוי מלא במראה טבעי והסתרה מידית של פגמים בפנים וכהויות מתחת לעיניים. הקונסילר נוזלי והוא מגיע כמו שפתון עם מברשת קטנה ונוחה לשימוש, הוא נמרח בקלות ונספג היטב בעור. את האדמומיות על הפנים הצלחנו להסתיר בעזרתו, ואילו את העיגולים השחורים מתחת לעיניים הוא הצליח לטשטש אך לא להסתיר לגמרי. (מחיר: 45₪)  ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

 

 

תגיות
תגובות