ליזו: "להיות שמן זה לא מגניב, זה נורמאלי". gettyimages.IL/ Leon Bennett

ליזו: "להיות שמן זה לא מגניב, זה נורמאלי"

בראיון מיוחדת שהעניקה למגזין ווג, שעל שערו היא גם מככבת, מספרת הכוכבת על הקשיים שהיא חווה בעקבות הקורונה וכמובן על תנועת "הגוף החיובי", למה היא לא רוצה שכל המסרים שלה יסתכמו רק בזה ומה עוד יש לשנות לדעתה

בראיון מיוחד שהעניקה הזמרת ליזו למגזין ווג, סיפרה הזמרת, דרך שיחה שנערכה כמובן באמצעות הזום, על התקופה שהיא עוברת בימים האלו של המגיפה העולמית, על תחושותיה כאישה שחורה בזמנים של מחאת BLM. עוד הזמרת דיברה כמובן על תנועת ה"גוף החיובי" ומה בדיוק היא חושבת של כך שהמושג הזה הפך להיות מיינסטרים ואפילו ממוסחר.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הראיון, שפורסם בווג, התרחש כאשר ליזו נמצאת בביתה שבלוס אנג'לס, ממנו לא יצאה כמעט מאז פרוץ המגיפה. "אני ברת מזל שאני במצב הזה. הרבה פעמים, להישאר בבית זה לא להישאר בטוח. יש כל כך הרבה רמות לאפקט הפרפר של המגפה הזו - לא רק המחלה אלא ההשפעות הרגשיות והנפשיות. זה מה שמשאיר אותי ערה בלילה וזה מה שמלחיץ אותי".

כיאה לאישה שחורה, שלא פוחדת את מה שיש לה הלגיד, ליזו דיברה הרבה על מחאת BLM שפרצה בעקבות הרצח של ג'ורג' פלויד על ידי שוטר. אבל כשליזו נשאלה על חיי האהבה שלה וספצמיפית על בן זוגה הנוכחי, היא לא כך כך רצתה לשתף. "אני חושבת שזה חשוב עבורי כבת אדם, לא לחשוף אתכל מי שבחיי, כמו שהאלבום שלי "Cuz I Love You" מדבר על גברים, אבל למעשה זה אלבום על אהבה עצמית" למעשה, מושאי האהבה של ליזו בשיריה הם לא אחרת מאשר היא עצמה. והיא - בהחלט אוהבת את עצמה - מבפנים ומבחוץ.

"לוודא שאנשים מבינים את עצמם הפנימי זה כל כך חשוב, במיוחד עכשיו". ובעכשיו היא מתכוונת לזמן הסגר, שמתרחש גם ברחבי ארצות הברית והמגיפה, אבל לא רק, היא מתכוונת גם לתחושות שיש עכשיו בקרב הציבור של עליונות ושנאת האחר, סקסיזם, הומופוביה, גזענות ושמנופוביה, למרות שהיא לא רוצה שהמסר העיקרי שלה יישען רק על העצמת דימוי הגוף ותנועת "הגוף החיובי". 

 

 

"כל הנושא של דימוי הגוף הפך להיות ממוסחר. מצד אחד אני שמחה שהנושא הזה נכנס לשיח במיינסטרים. מה שאני לא אוהבת זה שהאנשים שעבורם נוצר המושג הזה, לא מרוויחים מכך דבר. בנות עם שומן בגב, עם בטן רופסת ועם איברים שמצמדים אחד לשני ואין בניהם רווח, בנות עם סימני מתיחה - כל אלו צריכים להרוויח מהאפקט שנוצר כשהמושג "הגוף החיובי" הפך למיינסטרים. 

אני חושבת שזה יהיה עצל מבחינתי להגיד שאני מקדמת את הגוף החיובי בשלב הזה. זה קל, הייתי רוצה לחטב את הגוף שלי, לנרמל את הגוף שלי ולא רק להגיד 'תראו את התנועה המגניבה הזאת, להיות שמן זה מגניב'. לא, להיות שמן זה נורמאלי. עכשיו צריך להכניס את זה לתודעה וזה יהיה קשה, איזה שינוי בא לאנשים בקלות?"

 
תגיות
תגובות