מכינים את הארון לחורף: טרנד האפודות חוזר אלינו. צילום מסך מאינסטגרם

מכינים את הארון לחורף: טרנד האפודות חוזר אלינו

עם כל הטרנדים הישנים ששבו לחיינו לאחרונה - בהחלט קשה לתפוס אותנו לא מוכנות. הטרנד שהיה מזוהה בעיקר עם הדור הישן, כבר תפס מקום של כבוד אצל הפאשניסטות הגדולות בעולם, ועכשיו תורכן להתאהב

מזג האוויר בימים האחרונים לגמרי מסמן שהחורף כבר כאן, ואיתו פרטי הלבוש המועדפים עלינו ובניהם גם האפודה. כבר ראינו קאמבק של לא מעט טרנדים ישנים כמו הפאוץ׳ ונעלי ד"ר מרטינס. אז אם אתן חובבות טרנדים של שנות ה-90, זה בהחלט טרנד שתוכלו להוסיף לרשימת השופינג הבאה שלכן לחורף הזה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מילת המפתח הטובה ביותר ליישום הטרנד היא לא ספק - שכבות, במיוחד אצלנו כשמזג האוויר משתנה במהירות זה הפתרון האולטימטיבי למצב. הדרך הנפוצה ביותר לשלב את טרנד האפודה בלוק החורפי שלנו היא ללבוש מתחתיה חולצה מכופתרת ארוכה בצבע לבן, או אפילו בימים שקר יותר האפודה יכולה להוות שכבת ביניים בין ג׳קט בלייזר לחולצה שמתחתיו - מה שבהחלט הופך את הלוק לקלאסי ולא מתאמץ.

לאחר שהיו איתנו לאורך כמה עונות, השתדרגו אופודות והן מגיעות במגוון צורות, גדלים וצבעים אופנתיים הודות למותגי האופנה הגדולים שדאגו לשדרג לנו אותן לקראת החזרה לעונת החורף הקרובה. לא לקח הרבה זמן עד שהטרנד תפס מקום לא קטן בפיד של כולנו ואפשר לומר שהוא היה פה כבר מעונת המעבר והשתלב בלוק בתור טופ ביחד עם מכנסיים קצרים, ואילו עכשיו ניישם אותו בגירסה החורפית שלו והמועדפת עלינו. לסיכום - האפודה היא הפריט המהפכני והמשדרג ביותר לתקופה הקרובה.

תגובות