על המסלול: הכוכבים חוגגים עשור למותג הבריטי . רפי דלויה

על המסלול: הכוכבים חוגגים עשור למותג הבריטי

המותג הבריטי NEXT חוגג עשור בישראל בתצוגת אופנה מקוונת של קולקצית סתיו-חורף 2021-2022 לכל המשפחה. והדוגמנים? מיטב הסלבריטאים ומשפחותיהם! היינו שם, והבאנו לכם הצצה ללוקים הכי חמים לעונה הקרובה!

המותג ואתר האופנה הבריטי NEXT, אחד מאתרי הקניות האהובים בישראל והמובילים בבריטניה, חוגג בימים אלה עשור לפעילותו בארצנו הקטנטונת. הבוקר, צפינו בתצוגת האופנה לרגל הקולקציה החדשה לעונה הקרובה, איך לא, דרך הזום! כך המותג NEXT מיישר קו עם מיטב בתי האופנה הגדולים בעולם, שלא נבהלים מהקורונה, ומשנים את מיקום התצוגות אל מסך המחשב.

הסלבריטאים והמשפחות הגיעו לדגמן לוקים שעוצבו על ידי מעצבי הבית של המותג, ששמים דגש על פרטי יום יום אופנתיים לצד פריטים קלאסים וטרנדים, לכל המשפחה. 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

את התצוגה פתחה הדוגמנית ג'ני צרוואני בשמלת ערב סגולה ונוצצת, מבין הפריטים הדומיננטיים בתצוגה, והתהלכה בקלילות על המסלול בליווי שתי בנותיה הקטנות שדגמנו במתיקות את פריטי הסתיו החדשים והשיקים מתוך קולקציית הילדים.

אחריהם עלו המוזיקאי רמי קליינשטיין, אשתו אלכס ושלושת ילדיהם. המשפחה יצאה כולה מבידוד היישר למסלול התצוגה וההתרגשות בהחלט הייתה ניכרת! רמי, אלכס, ושלושת הילדים המחוייכים צעדו לראשונה בלוקים כהים ואופנתיים בגווני שחור ששידרו אווירה חורפית בגוון רוקנרול. לאחר מכן עלו פעם נוספת בלוק ביתי, לבושים בפיג'מות חמימות בצבעי אפור ופסטל והדפסים חמודים, והרגישו הכי בבית בעולם!

 

© רפי דלויה
© רפי דלויה

 

נוכחות נרשמה גם מצד כוכבת הריאליטי ליהיא גרינר-צבר ומשפחתה, שעלו לראשונה למסלול בלוק יומיומי אופנתי ונוח. בנות המשפחה גנבו את ההצגה בפיג'מות כיפיות ובני המשפחה בחולצות אמריקאיות טרנדיות, וליהיא הוכיחה שגם בפיג'מה, היא לגמרי גונבת את ההצגה. 

בלוק השני שלהם בתצוגה, שבט גרינר-צבר עלה בלוק סתווי וחגיגי המתאים לערב בחוץ, כששמלת הקטיפה האדומה איתה צעדה ליהיא היא לגמרי בין הפריטים המצטיינים בתצוגה. 

© רפי דלויה
© רפי דלויה

אושיית הרשת מור סילבר בליווי משפחתה צעדו בלוק קלאסי ואלגנטי, ומה שבעיקר משך את העין הייתה השמלה הארוכה איתה צעדה לראשונה, וכן ג'קט הקטיפה הכחול של מור שלגמרי יהיה הפריט הבא בארון שלנו.

את התצוגה סגרו באלגנטיות ירדן הראל ובעלה עמרי שצעדו בליווי אחד מהתאומים בעגלה, שניהם בלוק קלאסי אופנתי בגוון אירופאי. האאוטפיט של ירדן, הוא ללא ספק המצטיין בתצוגה, ואנחנו במקומכם היינו קופצים ישר לאתר בשביל לא לפספס אותו.

© רפי דלויה

לסיכום, קולקציית הסתיו-חורף של NEXT לעונת 2020-2021 בהחלט משתלבת יפה במזג הישראלי, עם שילוב פריטי קז'ואל, יום יום לצד פריטים קלאסיים חגיגיים, ומצליחה להוכיח שסטייל משחק תפקיד בכל אחד מהמצבים, ובהחלט יכול להיות לכל המשפחה. 

כיף לנו לראות מותגים גדולים ועולמיים שמבססים את עצמם גם בישראל, לא מתייאשים מהמצב  שנקלענו אליו ועדיין נותנים מקום ובמה לאופנה וחידושים, בכל דרך שרק אפשר!

 






תגובות