הכי בסטייל: הסלבס שמראים לנו שלאופנה אין מגדר. gettyimages.IL/Jamie McCarthy,Frazer Harrison,Jesse Grant

הכי בסטייל: הסלבס שמראים לנו שלאופנה אין מגדר

אופנה זה דבר אוניברסלי, חוצה תרבויות, שפות - ומגדרים. הגיע הזמן להתעורר ולהזכיר שללבוש ולסטייל אין מגדר, עם כמה מהסלבס האהובים עלינו

חליפות, חצאיות ואפילו תספורות, עולם האופנה מלא אפשרויות! גם הסלבס האהובים מוכיחים לנו כל פעם מחדש שהסטייל שייך לכולם, ומי שבא, ברוך הבא.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

עידן חביב

נתחיל בזמר והשורד המוכשר, עידן חביב, החביב עלינו בהחלט. אין אחד שלא מזמזם את השירים שלו מידי פעם והעריץ את כושר הסיבולת שלו בתכנית הריאליטי "הישרדות". הצופים האדוקים גם יזכרו שבתכנית עצמה אמר חביב שבעבר נהג ללבוש חצאית להופעות שלו. רק אנחנו בעד להחזיר את הלוק הזה?

הארי סטיילס 

הזמר והשחקן יוצא להקת "וואן דיירקשן" הוא בהחלט גם אייקון אופנה לא קטן. הארי סטייל(ס), כשמו כן הוא, מברך את העיניים שלנו בהמון תלבושות ססגוניות, אופנתיות, ולאוו דווקא מקובעות על הגדרות המגדר ה"רגילות". סטיילס לא מפחד (וגם לא צריך, כן?) להתנסות בסוגים שונים של סטייל, החל מצילומים שלו בחצאית טוטו, עגילי פנינה ועוד בגדים ופריטי לבוש שכביכול נחשבים "נשיים". סטיילס גם הופיע לאחרונה על השער של מגזין "ווג", כיאה לאייקון אופנה וחימם את ליבנו עם הביטחון והקסם שהביא לנו. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו הכי אוהבים את הסטייל שלו!

© gettyimges.IL /Jamie McCarthy

בילי פורטר

בילי פורטר הוא שחקן וזמר אמריקאי, שבהחלט מסתמן כאדם שופע חוש אופנתי וביטחון ללבוש מה שרק ירצה. אולי אתם זוכרים אותו גם מטקס האוסקר של שנה שעברה, בו לבש טוקסידו שחור שמלווה בשמלת נשף גדולה ומהממת. פורטר בהחלט סובב לא מעט ראשים עם הלוק הזה, ומעורר בנו השראה מטורפת. 

© gettyimages.IL/Frazer Harrison

זנדאיה 

כבר קשה לא לחשוב על זנדאיה, סטייל ואייקון כמילים נרדפות, כי זה פשוט בלתי נמנע. פיית הסטייל לא חסכה אבקת קסמים גם על כוכבת "אופוריה", כי לא חסרה לה מלתחה מגוונת. לפעמים בחליפה, לפעמים בשמלת נשף מפוצצת ולפעמים סתם בג'ינס וטי שירט - גם הכוכבת הזאת מראה לנו את האפשרויות הרבות שבאופנה.

© gettyimages.IL/Jamie McCarthy

קונאן גריי

תגידו שלום לכוכב העולה שכבר שחרר לא מעט להיטים, קונאן גריי. הזמר בן ה-21 כובש את העולם (וגם את אפליקציית הטיקטוק) עם המוזיקה שלו, אבל משהו נוסף שמאוד מעניין בו הוא, כמובן, הסטייל. אומנם על גבי עטיפת האלבום שלו, הוא מצולם עם ג'ינס וגופיה, אבל אם תכנסו לעמוד האינסטגרם שלו תראו שיש לו מלתחה מגוונת בהחלט. החל מחולצות קרופ-טופ, חצאיות, סיכות לשיער ופלנל שמושלם לעונת הסתיו - הזמר מראה שיש לו גם סטייל מגוון וגם כישרון מוזיקלי. התאהבנו!

לאקלן ווטסון 

ווטסון הוא סלב נון-בינארי, שמבקש להתייחס אליו באמצעות מילות היחס הם/הן. ווטסון מראים/ות לנו שגם כאשר לא נכנסים להגדרות כאלה ואחרות - אפשר להתלבש איך שרוצים! ווטסון מככבים/ות בסדרה "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה" ולא מפסיקים/ות להדהים אותנו עם הסטייל המטורף שלהם/ן, שחוצה את כל ה"גבולות" האופנתיים. החל משמלות וחצאיות לחליפות משגעות ועוד מלא לוקים מגוונים, אין ספק שהסטייל באוויר!

 

בילי אייליש 

הכוכבת העולה, שכבר מזמן ביססה את מעמדה בעולם המוזיקה הגדול, מראה לנו שמלבד הכישרון במוזיקה היא גם מלאה בסטייל. אייליש ידועה גם בזכות הקליפים המיוחדים שלה שגם כוללים תלבושות שונות ומגוונות, וכרגע היא דבקה ללוק השורשים הירוקים (ואנחנו מתים על זה). אייליש לובשת המון לוקים מדהימים שכוללים מעילים מיוחדים, בגדים אוברסייז וכובעי גרב. הסטייל של הכוכבת הצעירה בהחלט חוצה את ההגדרות המוכרות ופשוט רלוונטי לכולם. עכשיו אם תסלחו לנו, הלכנו לחפש מרצ' של הזמרת.

© gettyimges.ILJon Kopaloff

קיינן לונסדייל

השחקן והזמר קיינן, לונסדייל, גם כן מקבל מקום של כבוד ברשימה שלנו. אולי הוא מוכר לכם מתפקידו בסרט "Work it" לצד סברינה קרפנטר וג'ורדן פישר וגם בסרט "באהבה, סיימון". מלבד העובדה שהוא שחקן וזמר אהוב, הוא גם סטייל אייקון לא קטן -  מעיצובי שיער מגוונים, תלבושות ססגוניות והרבה צבעים ובדים, אין ספק שלונסדייל מוכיח לכולם שכל אחד יכול ללבוש מה שבא לו. 

© gettyimages.IL/Jamie McCarthy

ג'ואי קינג

השאלה שלנו, היא מי לא מכיר את השחקנית ג'ואי קינג, אחרי תפקידה בסדרת הסרטים הפופולרית "דוכן הנשיקות"? התשובה כמובן היא, אף אחד. לאחר שהוכרז כבר על יציאת סרט שלישי ללהיט, קינג פופולרית יותר מתמיד, והיא לגמרי מתלבשת בהתאם. לתקופה, היה לקינג ראש מגולח (שהפך אחר כך לתספורת קצרה ומקסימה) לוק שכביכול אמור לגרום לכולם להתנשף בתדהמה כשאישה מאמצת אותו, אבל זה לגמרי לא נכון - והכוכבת גם עשתה את זה מהמם וגם לגמרי מראה לכולם שמה שחשוב זה מה שבתוך הראש, ולא מעליו. בנוסף, קינג מפציצה בתלבושות מגוונות וגדושות חוש אופנתי וזוכה להיכנס לרשימת הכוכבים עם הסטייל המשגע.

© gettyimages.IL/Jon Kopaloff

קים אור אזולאי

הכוכבת ואושיית האופנה (שבעצמה מעצבת אופנה), בהחלט פילסה את דרכה בעולם האופנה הישראלי ורק ממשיכה לטפס. לא רק שהסטייל נוטף ממנה, גם המלתחה שלה בהחלט בעלת הרבה צדדים. משמלה פשוטה לחליפה הורסת וכובעים שקשה לא להסתכל עליהם, גם הכוכבת הישראלית הזו מראה לכולם שאין לאופנה שום מגדר וגבולות. עפנו!

© שוקה כהן

אמה ווטסון

השחקנית אמה ווטסון פרצה לעולם המשחק כשהופיעה בסדרת הסרטים האייקונית "הארי פוטר". מאז זכינו לראות אותה מתבגרת והופכת לכוכבת עוד יותר גדולה, ובשנת 2014 גם נבחרה לשגרירה של רצון טוב מטעם שלוחת האו"ם לשוויון מגדרי והעצמה נשית. מאז גלימות הקוסמים, ווטסון המשיכה (ועדיין ממשיכה) להופיע עם עוד הרבה לוקים מדהימים, מה שזיכה אותה להיות זו שתסגור את הרשימה שלנו. תספורת קצרה, שמלת נשף וחליפות הם רק חלק מהאאוטפיטים המגוונים של הכוכבת, ואנחנו הכי מרימים לה.

© gettyimages.IL/Jesse Grant

למרות שהרשימה נגמרת כאן, זה לא אומר שאין עוד הרבה סלבס, ואנשים באופן כללי, שפשוט מרגישים חופשיים להתלבש כאוות נפשם. אלו היו 11 סלבס שמוכיחים שללבוש אין מגדר, ושכל אחד יעשה מה שבא לו!

 

תגובות