מוזר או שיקי? הטרנד החדש שסוחף את הפאשניסטיות. צילום מסך מאינסטגרם lissyroddyy@

מוזר או שיקי? הטרנד החדש שסוחף את הפאשניסטיות

החורף התחיל באופן רשמי ואיתו צצים גם טרנדים חדשים. את הטרנד הבא יכול להיות שראיתם ברשתות החברתיות בעמודים של פאשניסטות מוכרות ואהובות. הוא לביש ביותר ועם זאת מאוד טרנדי ויכול לשדרג לך כל לוק ללא מאמץ!

עונת החורף היא עונה אהובה על הפאשניסטות, במיוחד בשל הסיבה שהביגוד החמים, המגוון בבדים והצורך בשכבות יכולים ליצור לוקים מלאי סטייל. בין הטרנדים השונים הופיע השנה, גם טרנד חדש - סוודר חתוך, או אם תרצו "סריג מחמם זרועות", ותודה ל"זארה" על כך. מדובר בסריג החתוך באזור החזה שניתן לשים אותו מעל מגוון טופים שונים ואפילו מעל שמלות. יש כאלו שיתחברו לפריט הזה והוא ייחשב בעניהן כששיא הסטייל, אבל אפשר להבין גם למה רבות נרתעות ממנו...

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

היתרון של הפריט הוא שבזכותו לא חייבים לוותר על חולצות הבטן והגופיות בחורף ואפשר לשים מעליהן את הסוודר שייתן לחולצה הקיצית ניגוד מעניין וגם יחמם את אזור הצוואר והזרועות. ניתן לשים את הסוודר מעל טופים קטנים ספורטיביים ואפילו מעל חולצות בית הספר. הדבר יכול להוות פתרון מושלם עבור אלו שחייבים לשים חולצת בית ספר אבל עדיין רוצים להישאר טרנדיים ושיקים.

הפריט הזה יכול להוות גם תחליף לצעיף לאלו שפחות מתחברים. לא מדובר בטרנד של אמיצים, הסריג עצמו עשוי מבד סרוג פשוט והוא בא בצבעים לבישים ביותר, אך החיתוך שלו הוא מה שיוצר את חוסר השגרתיות. בעזרת הפריט הזה אפשר ליצור לוק שמורכב מהרבה שכבות של בגדים שייצרו עומק בלוק וגם יחממו אותנו בחורף הקר. להערכתנו לא מדובר בטרנד חולף אלא בפריט קלאסי שנראה כנראה בעוד הרבה חורפים.

 

 

 

 

תגובות