ללמוד מאנה וינטור: קורסי אופנה שהם חובה לכל פאשניסט. getttyimages_IL/WPA Pool

ללמוד מאנה וינטור: קורסי אופנה שהם חובה לכל פאשניסט

אנשי האופנה הגדולים בעולם מציעים דווקא, ואולי אפילו במיוחד, עכשיו קורסים שחושפים את כל סודות האופנה וכל זה בלי לצאת מהבית. החל מאנה וינטור ועד ממארק ג'ייקובס - אלו הקורסים שכל פאשניסט ופאשניסטה צריכים להכיר

בתקופה כמו עכשיו, כשאנחנו רק רוצים לצאת מהמסך, יש לנו דווקא הזדמנויות בלעדיות וחד פעמיות ללמוד מהגדולים ביותר בעולם האופנה. מתי חלמתם שתוכלו לקחת קורס עם אנה וינטור? ללמוד את סודות אופנה ממארק ג'ייקובס, ועל ההסטוריה של האופנה מבתי הספר לאופנה הגדולים בעולם? עכשיו זה הזמן. אז למה אתם מחכים? תפתחו את המסך ותתחילו ללמוד מהגדולים ביותר!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

Understanding Fashion: From Business to Culture - מאת המכון הצרפתי לאופנה

הקורס הזה מגיע היישר מהמכון הצרפתי לאופנה בפריז, אחד מבתי הספר לאופנה הנחשבים בעולם. הקורס מהווה הזדמנות לכל אוהבי האופנה להבין את ההסטוריה והשפעת האופנה עלינו, התפקיד של האופנה לאורך השנים והתפתחות של מותגים וסגנונות. הקורס הזה הוא חגיגה לאוהבי האופנה שמעוניינים ללמוד מאחד מהמוסדות המקצועיים ביותר, ואנחנו מבטיחים שלא תתכאזבו. יותר מכך, הקורס הוא חינמי לתקופה של ארבעה שבועות, וכל מה שאתם צריכים לעשות, זה להרשם לאתר Future Learn, ולהתחיל!

Ana Wintour teaches creativity and leadership - אתר Masterclass

כן, קראתם נכון. יש לכם הזדמנות אדירה וחד פעמית ללמוד מהגברת הראשונה של עולם האופנה, האחת והיחידה אנה וינטור. בקורס האינטרנטי הכולל 12 שיעורים קצרים, ומלווה בקטעי וידאו, וינטור מתמקדת בדרך ובגורמים שהובילו אותה להצלחה, היא נותנת טיפים לניהול וקבלת החלטות, מדברת על חשיבות הצוות, וכל אלו לצד סיפורים בלעדיים מהדרך והניסיון של וינטור בעולם האופנה, כמובן כעורכת הראשית של מגזין ווג. זוהי הזדמנות ללמוד מהגדולה ביותר, לצד ההזדמנות להתחיל קורסים נוספים של בכל נושא שתוכלו להעלות על הדעת, בעלות סימלית של 15 דולר לחודש למנוי באתר הנחשב Masterclass.

© getttyimages_IL/Pascal Le Segretain

Marc Jacobs teaches fashion design - אתר Mastercalss

אתר Masterclass ידוע בקורסים האיכותיים ביותר שהוא מציע, ובמיוחד בתקופה כזו בה נדמה שהחיים שלנו קורים באונליין, מציע לכם הזמנות נוספת ללמוד מלא אחר ממארק ג'ייקובס, אחד מהמעצבים הדומיננטיים והמצליחים ביותר בעולם האופנה. בקורס של ג'ייקובס שכולל 18 שיעורי וידאו בלעדיים, הוא משתף בתהליך שלו בעולם האופנה ומלמד כלים ליצירת אופנה חדשנית ועטורת פרסים, איך לפתח רעיון וקולקציה, ואיך לשרוד בעולם האופנה. גם הקורס הזה לצד רבים אחרים מוצע בעלות של 15 דולר לחודש כמנוי באתר. להרשמה לחצו כאן.

Painting with watercolors: From inspiration to fashion illustration - אתר Skill share:

הקורס הקצר בן השישה שיעורים הזה מוצע באתר Skill Share, ומתמקד במקצועיות בכלי חשוב מאוד לעיצוב אופנה, והוא שרטוט וציור סקיצות. בעזרת סרטונים קצרים והסברים ברורים ופשוטים שידריכו אתכם תוך כדי היצירה שלכם, תוכלו להפוך את החזון לציור מקצועי שיסייע לכם להפוך בעתיד את מה שעל הדף לפריט אופנה של ממש. לצד למידה מהאנשים והמוסדות הגדולים בעולם האופנה, הכלי הפרקטי הזה יעזור לכם לא פחות, ולגמרי יפתח את היצירתיות והדמיון שלכם! הקורס חינמי לתקופה של שבעה ימים באתר Skill share, שלגמרי יספיקו לכם לפתח את הכישור החשוב הזה!

© AdobeStock

Innovation: the Fashion Industry -  אוניברסיטת לידס

הקורס הזה של האוניברסיטה הבריטית לידס מוצע באתר Future Learn ומציע הצצה בלעדית לאיך מותגי העל ומעצבי האופנה מחדשים את עצמם כל פעם מחדש, ומגלה את הסיפור מאחורי הבגדים ומותגי האופנה האהובים עלינו. זוהי הזדמנות נוספת ללמוד מהמקצוענים ביותר. גם הקורס הזה חינמי לתקופה של ארבעה שבועות באתר, וכל מה שתצטרכו לעשות זה להרשם בכמה צעדים פשוטים.

 

תגובות