מרגיש בנוח: נבו הגשים חלום והפך לדוגמן. מיכל גנאח, סטודיו ממוריז

מרגיש בנוח: נבו הגשים חלום והפך לדוגמן

נבו אלוני בן ה-14 וחצי זכה להגשים חלום ולהיות דוגמן ליום אחד (לפחות בנתיים). הצעיר עם רעמת התלתלים המרשימה, זכה להצטלם ביחד עם אגם רודברג לקמפיין מיוחד ומרגש של עמותת "אלו"ט". בראיון מיוחד הוא מספר לנו על הצילומים והחלומות שלו

נבו אלוני בן ה-14 וחצי ממושב כנף נמצא על הספקטרום האוטיסטי והוא זכה להגשים את החלום שלו - להיות דוגמן. ולא סתם דוגמן, הוא הצטלם לקמפיין #מרגישיםבנוח יחד עם הכוכבת האהובה - אגם רודברג. הקמפיין החשוב הזה הוא לא סתם קמפיין אופנתי, אלא הוא מעודד משפחות להצטלם עם יקיריהם שנמצאים על הרצף האוטיסטי ולפרסם את התמונות ברשתות החברתיות. 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

"אני רוצה להיות דוגמן. אני אוהב להצטלם", סיפר לנו נבו ושרונה, אמו הוסיפה: "הכל התחיל מזה שחברים של נבו מהמושב רצו שהוא יבוא לעבוד איתם ולהרוויח כסף". 

© מיכל גנאח, סטודיו ממוריז

כשהגיע הרגע להגשים את החלום פרסמה שרונה פוסט בפייסבוק עם הסיפור של בנה: "בעקבות הפוסט פנו אלי מלא צלמים וסוכנויות", היא מספרת, "אוראל מסוכנות 'יולי' ממש התלהבה מנבו ורצתה להגשים לו את החלום, למרות שלא היה להם משהו על הפרק, אז היא חיברה אותי עם מעיין המקסימה מעמותת 'Dreamers'". 

עמותת Dreamers, למי שלא מכיר פועלת כבית הפקות להגשמת חלומות, בשיתוף עם סקטצ׳רס שהתגייסו לסייע במשימה. נבו ואגם נרתמו להעלות את המודעות לעמותת "אלו"ט" ששמה דגש על יחס הסביבה לאנשים ובני נוער שנמצאים על הרצף האוטיסטי.

איך הגבת כשאמרו לך שאתה הולך להצטלם לקמפיין עם אגם רודברג?

"שמחתי, חשבתי שזה יהיה לי טוב, ראיתי את אגם ב'קונג פו פסטיגל' ב-2009 . אבל לא כל כך אכפת לי עם מי אני מצטלם, אני פשוט אוהב להצטלם".

איך הרגשת בזמן צילומי הקמפיין?

"טוב, הם היו מאוד נחמדים אליי". 

© באדיבות עמותת Dreamers

איך החברים בבית ספר והמשפחה הגיבו לקמפיין?

"בצורה טובה. ביום ששודרה הכתבה על הקמפיין החברים תמכו בי, הם עשו לי הפתעה ובאו אליי וצפו איתי בכתבה".

שרונה מוסיפה: "הם התרגשו ממש, כל הפסקת פרסומות הם התחילו לספור לאחור כי הם כל כך ציפו לראות את הכתבה. הם פשוט מהממים". 

 תרצה להמשיך לדגמן?

"כן, ברור שאני ארצה".

תרצה לעבוד בעתיד בעוד משהו חוץ מדוגמנות?

"לא יודע, אולי אני אבנה בית מלון. חוץ מלהצטלם אני אוהב לשיר, שרתי במופע הכישרונות בבית הספר. אני מצייר יפה, אני יכול להיות גם שחקן".

© מיכל גנאח, סטודיו ממוריז

 

תגובות