הכי אאוט: הטרנדים שלא ימשיכו איתנו השנה. Gettyimages.IL/ Rich Fury

הכי אאוט: הטרנדים שלא ימשיכו איתנו השנה

שנה חדשה, מלתחה חדשה - הגיע הזמן לעשות סדר בארון ולראות אילו פריטים ממשיכים איתו ל-2021, ומאילו טרנדים ניפרד לשלום

גם אם נדמה שלא שמנו לב, השנה החדשה כבר כאן, וכמו בכל שנה ואולי בזאת במיוחד, כולנו מקווים להשאיר איתנו כמה דברים מאחור. אז בעוד שעולם האופנה, כמו עולם האופנה, מתחדש במהירות האור, עם טרנדים, מותגים, קולקציות ועיצובים חדשים ומדהימים, כך אנחנו גם צריכים להשאיר כמה טרנדים מאחור. אז הנה הטרנדים שניפרד מהם לשלום, ולא ימשיכו איתנו לשנה הבאה!

 עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

כפכפי עקב

בעוד 2020 שינתה את פני העולם והלבוש, ורוב השנה לא היה לרובנו תירוץ להתלבש באמת, חיפשנו את הנאות הלבוש הקטנות שהזכירו לנו שפעם הייתה לנו סיבה להוריד את הפיג'מה. אחת מתגליות השנה היו כפכפי העקב, פריט קלאסי ומדוייק לכל אלו שרצו להרגיש קצת אופנה גם בתוך הבית, בחצר או בסיבוב בשכונה. אך כל טרנד מוצלח עתידו להיגמר, ולדעתנו הטרנד הזה ישאר אי שם ב-2020. 

תיקי מיקרו

נדמה שתיקי מיקרו היו פריט חובה אצל כל בלוגרית או משפיען באינסטגרם בשנה החולפת. את זה אנחנו לגמרי חייבים לחלוצת הטרנד, הראפרית המצליחה ליזו, שהפציעה עם הטרנד לראשונה בטקס פרסי המוזיקה של הAMA's אי שם בסוף 2019, כשעוד היה מותר להתקהל. אמנם האביזר היה חידוש מרענן בנוף אבל הגיעה לה שנה חדשה והגיע הזמן להמשיך הלאה לטרנד הבא. חוצמזה, נורא בא לנו תיק שממש יכול להכיל דברים כמו ארנק ופלאפון. 

שרשראות זהב גדולות

סטייל האקססוריז שהיה שייך בעיקר לראפרים של שנות ה-90 כבש בשנת 2020 את עולם אופנת הקוטור בסערה והפך לטרנד של ממש, מעין חיה חדשה בנוף הפריטים הקלאסיים וצבעי הניוד. כן, הקהל עדיין אוהב את השרשראות האלו ונדמה שקשה להשיג אותם בכל אתרי הקניות המוכרים, אבל אולי כדאי לפנות את הצוואר לפריטים חדשים? כי לדעתנו לא כמו 2020, הטרנד הזה לא יזכר לדורות.

שרשראות פנינים מאסיביות

בדיוק כמו כל פריט אקססוריז אייקוני, גם שרשראות הפנינים חוזרות לעולם האופנה בווריאציות, גדלים שילובים וצבעים שונים. ובתרבות בה אנו מנסים לשלב בין ישן לחדש, מיושן ורענן ללא הפסקה, הגיע הזמן להפרד מהטרנד, ולהשאיר את הקלאסיות כמו שהיא, והפנינים הן בהחלט פריט קלאסי לכל הדורות. 

טאי דאי

בין אם תודו בכך ובין אם לא, בשנה האחרונה כולנו ניסינו, לבשנו, רכשנו, ובעיקר טעמנו מהטרנד שהיה נדמה שהוא כאן כדי להשאר. הסגנון הצבעוני שהחל על מסלולי שבועות האופנה הגדולים והפך לניסיון פחות מוצלח שלנו ליצור גרסה ביתית שלו עם החולצה מהטיול השנתי או נעל ישנה, כבר עשה את שלו, וכמו הרבה דברים שהיינו מקווים שישארו ב-2020 ולא ימשיכו איתנו, הגיע הזמן להפרד גם מהטאי דאי. זה הזמן לפתוח את העיניים לטרנדים וסגנונות חדשים, מעניינים וצבעוניים לא פחות, שאנחנו בטוחים שיבואו אלינו בשנה החדשה!

 

תגובות