מקז'ואל ועד אלגנטי: כך תאמצו סגנון לבוש ייחודי. AdobeStock

מקז'ואל ועד אלגנטי: כך תאמצו סגנון לבוש ייחודי

בתקופה בה נכנסים לחיינו כל כך הרבה טרנדים וסגנונות לבוש שונים, בעיקר דרך הרשתות החברתיות, חשוב שנדע היכן אנחנו רוצים למקם את עצמנו בסולם הסגנונות. לשם כך אספנו לכם כמה שיטות שיעזרו לכם להחליט על סגנון הלבוש האישי שלכם או לאמץ לכם סגנון לבוש שאתם חושקים בו

אנחנו מוצפים באופנה ובטרנדים כמעט בכל מקום בחיינו, איך נדע מה מתאים לנו, למה אנחנו מתחברים ואיך ניצור לוק ייחודי - כל הטיפים בכתבה שלפניכם. חשוב לזכור, שזה לא רק סגנון הלבוש שאנו נבחר. גם אם שני אנשים מתלבשים בסגנון לבוש ספורטיבי או בוהמי, לכל אחד תהיה דרך משלו להתלבש כך, וכל אחד ישאיר טביעת אצבע משלו על הסטייל הזה. סגנון הלבוש תואם גם את אופי הבן אדם המון פעמים, ולכן נתייחס גם לזה. הכנו לכם רשימת טיפים לאימוץ סטייל ייחודי.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

סדרי קולאז' של תמונות

שלב כיפי לאלו מבניכן שאוהבות יצירה. חפשי במגזינים או ברשתות החברתיות בגדים ושמרי או צלמי מסך לפריטים שמוצאים חן בעינייך, פריטים כאלו יכולים להופיע בכל מקום, בסדרת טלוויזיה או בסרט שראיתן שהדמות לבושה לטעמכן, או גם בחיים האמיתיים. אם אתן רואות חולצה או חצאית יפה אצל חברה, אחרי שלב המחמאות בקשו לצלם את הפריט ושמרו לכן את התמונה.

צרו קולאז'
צרו קולאז' © adobestock

לאחר שיש לך את הפריטים הרכיבי מהם קולאז' של תמונות, זה יכול להיות וירטואלי או מודפס, מצאי מכנה משותף לכל הבגדים שאת אוהבת, כמו למשל פרינטים בוהמיים, או הרבה צבעים נועזים, דבר זה מראה לך בספציפיות למה את מתחברת יותר.

סיירו באתרי קניות

באתרי ובחנויות בגדים יש מגוון בלתי נגמר ומתחדש של פריטים, וברגע שאתם יודעים באיזו חנות אתם הכי אוהבים לקנות, ומה מאפיין ומייחד את החנות האהובה עליכם מבחינת סטייל, זה יעזור לכם לאפיין את עצמכם. אולי ככה תגלו שאתם יותר מתחברים לסגנון הספורטיבי או אולי בכלל לטרנד המחוייט...

מצאו מודל לחיקוי

זה יכול להיות דמות מסדרה שאתם אוהבים או איזה סלב שמתלבש לטעמכם. כך תוכלו לאפיין סגנון משלכם גם דרך בגדים הנלבשים על ידי אחרים, וזה גם יעודד אתכם להתלבש יותר נועז ומעניין מבדרך כלל אם תראו בגדים מעניינים על הדמויות האהובות עליכם.

nmtu
"אמילי בפריז" , מודל לחיקוי יכול להיות דמות אהובה, © STEPHANIE BRANCHU/NETFLIX

שימו לב גם לאופי

בגדים משקפים אותנו כלפי חוץ וללא מילים. אפשר להסיק עשרות דברים על בן אדם רק מאיך שהוא מתלבש, תסתכלו על עצמכם ותשאלו כל בוקר "מה אני רוצה לשדר היום?" והתאימו את הסגנון שלכם לאני הטבעי שלכם. אם אתם אנשים קוליים ומגניבים, יכול להיות שיתאים לכם סגנון כזה, ואם אתם רגישים, ועדינים יותר, נסו להסתכל על הסגנון הרומנטי והקלאסי.

 

 

תגובות