ירדן ויזל: "מאמינה שטיפוח מגיע גם מבפנים". צילום מסך מאינסטגרם

ירדן ויזל: "מאמינה שטיפוח מגיע גם מבפנים"

עם למעלה מרבע מיליון עוקבים באינסטגרם, מתחזקת ירדן ויזל את מעמדה כמגיחשת טלוויזיה, אושיית אופנה ומובילת דעת קהל. תפסנו את הכוכבת רגע אחרי צילומים לקמפיין חדש ושמענו ממה על שגרת הטיפוח שלה, מה הדבר הראשון שהיא עושה בבוקר ואיזה אימון מהווה עבורה טיפול פסיכולוגי?

היום במדור "סופר סטייל" אנחנו מארחים את לא אחרת מאשר ירדן ויזל היפיפיה. עם 260 אלף עוקבים באינסטגרם, שורה של קמפיינים מאחוריה ופינה קבועה בטלוויזיה - הכוכבת מתחזקת את מעמדה כמובילת דעת קהל ואושיית אופנה מעוררת השראה. בדקנו איתה מהי שגרת הטיפוח שלה, מה הדבר הראשון שהיא עושה בבוקר ובאיזה פריט היא חושקת אבל עדיין לא רכשה...

עוד בערוץ ההאופנה של פרוגי:

מה הדבר הראשון שאת עושה בבוקר?

"האמת שאני קוראת את ברכות השחר כל בוקר. הדבר הראשון שאני עושה זה להגיד מודה אני ".

מהי שגרת הטיפוח שלך?

"אני לא עושה יותר מדי מבחינת טיפוח. יש לי פינה בטלוויזיה אז יוצא שכל יום אני מתאפרת, לכן חשוב לי כל יום לפני שאני הולכת לישון לשטוף את הפנים כמו שצריך ולנקות אותן. אני משתמשת במוצרים של פולה הקוסמטיקאית שלי. בנוסף, אני מאמינה שטיפוח מגיע גם מבפנים, מה שנאכל זה מה שייצא לנו על הפנים. אני מנסה לשמור על תזונה ולא לאכול הרבה שטויות עד כמה שניתן, אבל ברור שאם יביאו לי עכשיו פיצה אני אוכל אותה".

חדר כושר או אימון בחוץ?

"חדר כושר ובאופן כללי פילאטיס. אני עושה ארבע פעמים בשבוע שיעור פילאטיס וזה כמו טיפול פסיכולוגי. אני מתה על פילאטיס כי זה לא יוגה אבל גם לא עכשיו אימון בחדר כושר עם משקולות".

את רגילה להתאפר ביום יום?

"כן, אני אוהבת להתאפר. מבחינתי יש שלושה דברים חשובים - ברונזר, מסרק לגבות ותוחם לשפתיים או מסקרה. אני תמיד מתאפרת עדין ולפעמים בטלוויזיה או בקמפיינים מאפרים אותי יותר כבד אבל אני הכי אוהבת איפור עדין".

מוצר איפור שהוא מאסט מבחינתך?

"נראה לי שברונזר. אני פשוט לא משתזפת בפנים עכשיו בגלל החורף, אבל גם בקיץ אני ממש נזהרת מהשמש בפנים. בקיץ אני תמיד שמה קרם הגנה על הפנים אז ברונזר זה החיים".

מאיזה מותג אופנה או בלוגר את שואבת השראה?

"אני שואבת השראה דווקא מאפליקציית 'פינטרסט'. ב'פינטרסט' את נחשפת למלא מותגים ומלא בלוגרים במקום אחד. זה כמו להיכנס לאקספלור באינסטגרם. כשאני נכנסת לשם רואה תיקים של פראדה, בלוגריות שמצטלמות בניו יורק וזה נותן לי השראה. אני כן עוקבת באינסטגרם אחרי כל מיני בלוגריות כמו קיארה פראני אבל כשאני מחפשת השראה אני בדרך כלל נכנסת ל'פינטרסט'".

האם יש לך פריט אופנה בוויש ליסט שאת מתכננת עליו? 

"תיק של 'פראדה' שאני רוצה לקנות אבל קצת מתקמצנת עליו. התיק נורא יקר ולכן הוא בוויש ליסט שלי, אבל אולי יום אחד אני אקנה אותו". 

עם איזה מעצב אופנה היית רוצה לשתף פעולה?

"דרור קונטנטו, הוא מקסים ואני מתה עליו כשאני צופה בו ב'האח הגדול'". 

יצא לך להכיר אותו אישית?

"יצא לי להיפגש איתו לפני, תמיד אהבתי אותו. תמיד אמרתי שהוא הכי חמוד ונחמד ועכשיו כשאני צופה בו, אני פשוט מתה עליו".

מהו הפרויקט האופנתי שהכי נהנית להשתתף בו?

"עכשיו הצטלמתי ל-'twenty six' שזאת חברת אופנה מהממת. ברור שהיו עוד הרבה הפקות שנהניתי בהן, אבל הצילומים עם 'twenty six' היו עכשיו בזמן הסגר והיה לי כל כך כיף פתאום לצאת מהבית. היה לי ממש כיף להצטלם למותג כי התחברתי לבגדים שלו וגם המחירים שלו הם לכל כיס. הצטלמתי לקולקציית החורף שלהם ובגלל שיש עכשיו סגר אז הוייב של הבגדים שלהם הוא נוחות, הבגדים שלהם סופר נוחים והם באים בהרבה צבעים וסגנונות. הקולקציה כוללת כל מיני טרנדים חדשים כמו הווסטים, שיש להם מבחר גדול וגם של החליפות התואמות. וברור שעניין המחירים של המותג הוא מאוד משמעותי".

 

תגובות