איזה יופי: המסכות מעולם לא הריחו טוב יותר!. AdobeStock

איזה יופי: המסכות מעולם לא הריחו טוב יותר!

לוריאל פריז משיקה את המסקרה של ביונסה שמנםחת ומעבה את הריסים, גרנייה משיקים מארז מיוחד של חימר ופחם לינקוי וטיהור הפנים וחברה ישראלית חדשה מביאה פתרון לריחות הלא נעימים במסיכות הפנים שאנו עוטים - כל המוצרים שעוש לנו את השבוע לקצת יותר מטופח

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

Air Volume של לוריאל פריז

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק את מסקרת "Air Volume" - המסקרה החדשה שמנפחת ומגדילה את הריסים. הפורמולה של המסקרה ייחודית, שכן היא מנפחת ומעבה את הריסים, אך עם זאת קלילה ואוורירית ולא יוצרת גושים על הריסים. המברשת הייחודית מרופדת ובעלת יכולת העמסה גבוהה במיוחד של החומר, מפרידה ומצפה כל ריס וריס מהשורש ועד הקצה ויוצרת מראה של ריסים עבים ומלאים, בקלות ובפשטות. מחיר מומלץ לצרכן: 50 ש"ח.

© יחסי ציבור

מארז  PURE ACTIVE של גרנייה

מותג הטיפוח "גרנייה" משיק מארז  PURE ACTIVE במהדורה מוגבלת לטיפול בראשים שחורים המכילים פחם וחימר. המארז כולל שני מוצרים המכילים פורמולות מיוחדות עם חימר ופחם, המסייעים בניקוי אינטנסיבי של עור הפנים. כל מוצר במארז הוא למעשה מוצר משולש. בפיור אקטיב פחם אפשר להשתמש גם לניקוי, גם כפילינג בזכות הגרגירים וגם כמסכה לניקוי אינטנסיבי. פיור אקטיב חימר מסייע בטיפול מראה פגמי העור. גם בו אפשר להשתמש כניקוי, פילינג בזכות הגרגירים וכמסכה. מחיר מארז מומלץ לצרכן: 49.9 ש"ח. 

© יח"צ

מדבקות Sniff & Smile

לראשונה בעולם! פיתוח ישראלי: מדבקות מפיצות ריח תלת מימדיות להפגת ריחות לא נעימים במסכה. אמנם מבצע החיסונים נמצא בעיצומו אבל אנחנו עדיין נדרשים לעטות מסכה במרחבים ציבוריים וזה לא נראה כאילו זה ולך להיעלם בקרוב. מי שעוטה זמן רב מסיכות (ובמיוחד אלו החד פעמיות) בטח יכול להבחין שאפשר להריח את הבל הפה שלו וזה לא תמיד נעים. חברת Snif&Smile  מציגה פטנט ייחודי - מדבקה מפיצת ריח למניעת הריחות הרעים שמצטברים במסכה לאורך היום. המדבקות נדבקות לכל מסכה, מפיצות ריח נעים לאורך שעות (ואפילו כל היום) ומגיעות בשלל ריחות: תות, מנטה, וניל, תפוח ולילי. המדבקות מגיעות בגיליון הכולל 32 מדבקות. מחיר לשני גיליונות: 33 ש"ח, מחיר עבור ארבעה גיליונות: 49 ש"ח. 

© באדיבות יחסי ציבור

 

תגובות