עמרי מזרחי: "פורים זה לחגוג את האני האישי שלך". באדיבות MTV ישראל

עמרי מזרחי: "פורים זה לחגוג את האני האישי שלך"

לכבוד פורים: עמרי מזרחי יצר יחד עם MTV ישראל פרויקט תחפושות מיוחד בו ניתן להתחפש לכוכבים המוזיקליים האהובים מדברים שיש לכל אחד בבית. בראיון לכבוד החג סיפר לנו על המשמעות של התלבושות והלוקים עבורו

כבר שנים שעמרי מזרחי מפתיע את כולנו בלוקים מטורפים, בולט בזכות האופנה שלו ובשנים האחרונות גם בזכות יכולותיו כ-DJ. השנה הכוכב חבר אל פלטפורמות הדיגיטל של MTV ישראל ויחד הם יצרו פרויקט פורים מיוחד במסגרתו הוא ממחיש איך אפשר להתחפש לכוכבים המוזיקליים מדברים שיש לכל אחד בבית.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:


כמה פעמים אתה מתאפר ומחליף דמויות במהלך השבוע?

"שגרת חיי היא להתאפר ולהחליף דמויות. אני אף פעם לא ראיתי לבוש כמגדר. גם כשאני נכנס לחנות בגדים, אני לא מבדיל בין בגדי נשים לבגדי גברים, אני קונה את מה שאני אוהב ומה שאני רוצה ללבוש. מבחינתי להתחפש נהיה שגרה בחיים שלי, דרך לבטא את עצמי.

מה זה פורים בשבילך?

"אני חושב שתחפושת זה לחגוג את האני האישי שלך אתה מבטא את עצמך, ממליץ לכולם, תעופו על תחפושות בחג פורים עד הסוף. הייחודיות בפורים היא שהחג מאפשר לכל מי שאין לו את האומץ בשגרה להתלבש איך שהוא באמת רוצה להגשים את עצמו ולהביא את עצמו לידי ביטוי. אתה יכול להרשות לעצמך להתלבש כמו שבאמת היית רוצה, לא כמו שאתה מתלבש ביום-יום. פורים זאת הזדמנות לחגוג על זה ולהפוך את זה ליום שאתה מבטא את עצמך, השנה יצרתי יחד עם חברתי אביה פרחי (מנהלת ערוץ אם טי וי ישראל) פרויקט מגניב במיוחד לפורים".

"חשבנו מה לעשות, עלה הרעיון הזה ויצא פרויקט פורים שאני מאוד אוהב. זה נבע מכך שאת פורים אנו חוגגים בבית. חשבנו שאני יכול לדגמן לוקים – הום מייד של כוכבות וכוכבי MTV ישראל - אריאנה גרנדה, בילי אייליש, הארי סטיילס, זנדאיה, ג'סטין ביבר, ניקי מינאז׳ ולוק בונוס של החברה הכי טובה שלי גל גברעם. אנחנו מאתגרים את הקהל בבית שלא זוכה לחגוג את פורים כמו שצריך, ליצור תחפושות בלתי נשכחות רק מדברים שיש להם בבית.

נשמע קצת מורכב להספיק הכל ביום אחד!

"היו דמויות שלקח חצי שעה להכין ויש כאלה שלקח שעתיים, היום צילום כולו לקח שעות, יום צילום קשוח מאוד אבל יצא מדהים ואני מרוצה מהפרויקט. מבין כל הדמויות, אני הכי התחברתי לבילי אייליש. היה בזה משהו מאוד מצחיק, אני לא מעריץ אותה אבל אני מאוד אוהב את הלוק.

אילו תגובות קיבלת?

"התגובות שאני מקבל הן פסיכיות, אני לא מפסיק לקבל תגובות חיוביות והתלהבות על הפרויקט המדהים הזה. החברים והמשפחה התחילו להתעייף ממני, אבל הם בסך הכל מבלים באהבה".

מהי עצת הזהב שלך?

"צריך לנסות, להתאמן ולעשות הכל עד שמצליחים, לא לוותר. רק ככה מגיעים רחוק. כשהייתי ילד שאפתי תמיד גבוהה. כשהשאיפות והחלומות גבוהים אז נלחמים על מנת להגיע לחלומות. אם אתה מאמין בעצמך ומאמין בדרך שאתה עושה אתה יכול להגיע רחוק. אם לא חולמים לא מגיעים, אם אתה חושב שאתה לא תצליח אתה לא תתקדם לשום מקום".

תגובות