בלי להתאמץ: כך תאמצו בפורים את המראה המנצנץ. איפור: ירין שחף, באדיבות יחסי ציבור

בלי להתאמץ: כך תאמצו בפורים את המראה המנצנץ

עם או בלי מסיכה, בזום או בשטח הפתוח, פורים מתקרב אלינו בצעדי ענק והמנהג הוא לחגוג "עד לא ידע". גם השנה החגיגות יהיו קצת שונות מהרגיל, אבל זה לא אומר שאנחנו לא יכוים להוסיף קצת גלאם מנצנץ לכל הסיפור. ירין שחף מסביר לנו איך לאמץ ולנצנץ בלי להתאמץ!

פורים הוא זמן נהדר להדגים את כל מה שנוצץ. איפור, שיער או בגד, זה לא באמת משנה – העיקר שיהיה בוהק, יחזיר אור ויסנוור. בצל מגיפנת הקורונה אירועי פורים 2021 עוברים לזום. למרות העלייה בשיעור המתחסנים, התקהלויות ענק ככל הנראה לא יתאפשרו, וכך גם המסיבות המסורתיות. אבל זה לא אומר שאתם לא יכולים לנצנץ! קבלו את המדריך המלא...

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מי אתם הנצנצים?

הנצנצים עשויים ממיקרו-פלסטיק פולימרי, שמופיע כפיסות זעירות בגודל של גרגיר חול. בין אם אתם חובבי פעילות יצירתית מנצנצת או אוהבים מראה איפור זוהר, ודאי התאהבתם באפקט הבוהק של הנצנצים הזעירים מחזירי אור במגע עם תאורה ועושים פלאים. 

איפור: תמר שללה ל'ירין שחף'© באדיבות יחסי ציבור

במרוצת השנים האחרונות, הפכו הנצנצים לחלק בלתי נפרד מתכשירי האיפור. ניתן למצוא אותם בברונזר, בשימר, בצלליות, בליפסטיק וכמעט בכל מקום. המרקם שלהם נע בין אבקה לקרם. הנצנצים נועדו להאיר באור רך ומנצנץ אזורים גבוהים בפנים כמו מצח, עצמות הגבה, עצמות הלחיים וגשר האף, במטרה ליצור מראה קורן. ניתן למצוא אותם במגוון גוונים זהובים, כסופים או פסטלים צבעוניים. ודאי הבחנתם שהנצנצים האבקתיים (בתפזורת) אוהבים להישאר במקום שעליו מוקמו. הם מגלים התנגדות מפתיעה לניסיונות לנקות אותם מהפנים מהבגדים ומכל מקום שעליו נחתו.

המלכודת הנוצצת 

איפור הנצנצים הכל כך מזוהה עם איפורי פורים, יכול להיות מסוכן במידה והוא ימצא את דרכו אל תוך העין שלכם. הנצנצים נצמדים לגלגל העין ולא ניתנים להסרה, אלא על ידי שטיפה מסובכת בבית חולים. יש להשתמש אך ורק בנצנצים על בסיס קרם או ג’ל, כך שאין סיכוי שיגיעו לאזור לא רצוי. ניתן להיעזר במכחול או להשתמש בהם בעזרת כריות האצבע. 

איפור: תמר שללה ל'ירין שחף'© באדיבות יחסי ציבור

לא כל הנוצץ זהב הוא

ודאי הבחנתם שהנצנצים האבקתיים (בתפזורת) אוהבים להישאר במקום שעליו מוקמו.  הם מגלים התנגדות מפתיעה לניסיונות לנקות אותם מהפנים מהבגדים ומכל מקום שעליו נחתו. לכן תמיד יש להעדיף להשתמש בהם במרקם משחתי  ולא באבקתי.  או לקבע אותם  על  מרקם שומני כמו ליפסטיק או מייקאפ. פורים שמח ו... נוצץ

ירין שחף © צילום: תמר שטוירמן, באדיבות יחסי ציבור





תגובות