נועה קירל קיבלה את פרס "שינוי אידיאל היופי". נוי ערקובי

נועה קירל קיבלה את פרס "שינוי אידיאל היופי"

במסגרת שבוע האופנה, מוטי רייף העניק את פרס "שינוי אידיאל היופי" לכוכבת הפופ המצליחה • "להיות יפים ומצליחים לא קשור למידות שלנו ולא קשור לגובה שלנו, רק לכמה כל אחד מאיתנו מאמין בעצמו", אמרה קירל בנאום הזכייה

כנראה שתארים כמו "זמרת השנה" ו"שיר השנה", כפי שזכתה לא מעט בשנים האחרונות, לא מספיקים לנועה קירל והאי מקבלת תואר מיוחד, חדש ומרגש במיוחד.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מוטי רייפ, יזם ומפיק "שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021", החליט להעניק השנה לכוכבת המצליחה את פרס "שינוי אידיאל היופי" לשנת 2021. "נושא שינוי אידיאל היופי היה בשבועות האופנה הקודמים כדגל ומטרה. כתוצאה מהעבודה הרבה הנעשית בכל התעשייה הישראלית ובעולם, מהתקשורת ועד המעצבים, נושא שינוי אידיאל היופי נכנס לסדר היום הציבורי והוא חלק מאתנו בכל עשייה שלנו", הסביר רייפ על הפרס.

על הבחירה בקירל פירט כי: "השנה בחרתי בנועה קירל, אחת הכוכבות הגדולות ביותר שלנו, מוזיקאית, יוצרת, זמרת, שחקנית, מולטי טאלנט אגדית ואייקונית לדורה, המהווה מודל יופי, מודל לחיקוי Role model וסמל להצלחה לצעירות רבות. חלקן ילדות ונערות, וחלקן גדל עם נועה והפכו כמוה לנשים צעירות. נועה מוכיחה כי להצלחה צריך כשרון, עבודה מאומצת, רצון ובעיקר אמונה בעצמך במי שאת, ללא קשר למידות שלך, לצבע העור שלך ולא לגובה שלך. נועה מהווה סמל לצעירות רבות, עד כמה חשוב לכל אחת להאמין בעצמה במי שהיא בדיוק. ואין חשוב מזה עבור כל ילדה, נערה ונשים בכל גיל".

© נוי ערקובי

קירל הגיעה לקחת את הפרס כשהיא מתהדרת באופנה ישראלית (בחליפה של המעצבת אסיה - ASIA) ואמרה: "אין מסר חשוב יותר להעביר לכל האנשים שתומכים בי ובדרכי: תאהבו את עצמכם בדיוק כפי שאתם! כל אחד ואחת מאיתנו יפה ונפלאה. תאמינו בעצמכם ובדרך שלכם, להיות יפים ומצליחים לא קשור למידות שלנו ולא קשור לגובה שלנו, רק לכמה כל אחד מאיתנו מאמין בעצמו".

© דנה קופל

את פרס "שינוי אידיאל היופי" מטעם "שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021" תקבל קירל במסגרת ערב הגאלה החגיגי הפותח את שידורי שבוע האופנה, אשר ישודר ברשת13 ב- 28.3.2021, הבימה הגדולה והמכובדת ביותר למעצבי האופנה המשתתפים, בשיתוף ערוץ האופנה הישראלי ב-HOT וב-yes.

© רפי דלויה
 
תגובות