המט גאלה חוזר עם חגיגה כפולה לאופנה האמריקאית. gettyimages_IL/Larry Busacca

המט גאלה חוזר עם חגיגה כפולה לאופנה האמריקאית

נשף המט גאלה המפורסם שנערך מדי שנה במוזיאון המטרופולין לאומנות בניו יורק חוזר השנה וייערך בספטמבר, זאת לאחר שבשנה שעברה הוא לא התקיים בעקבות התפשטות נגיף הקורונה ברחבי העולם. השנה החגיגה האופנתית תכלול שני נושאים ושתי תערוכות בנושא האופנה האמריקאית

אירוע האופנה הכי מפורסם בעולם, הלוא הוא נשף המט גאלה, שכל הכנסותיו הולכות לתרומה למוזיאון המטרופולין לאומנות בניו יורק, ישוב להתקיים השנה וייערך ב-13 בספטמבר במקום בחודש מאי, כמו שהיה נהוג עד כה, זאת לאחר שבשנה שעברה הוא בוטל בעקבות התפרצות נגיף הקורונה ברחבי העולם כולו.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

לפי מגזין ווג, שכידוע מי שעורכת אותו היא אנה וינטור שגם אחראית על הנשף מאז 1995, הנושא השנה יהיה כמו כל שנה בהשראת נושא התערוכה שמציג המוזיאון. הפעם בחרו לקיים תערוכה הכוללת שני חלקים, תחת הכותרת "חגיגת המגמות שנולדו מתוך הניסוי הקפיטליסטי שאנו מכנים בית: ארצות הברית של אמריקה".

אנה וינטור
אנה וינטור © gettyimages.IL/John Lamparski

"אני חושב שהדגש על יצירתיות מודעת גובש באמת במהלך המגיפה העולמית והתעוררותן של תנועות הצדק החברתי", אמר אנדרו בולטון, אוצר וונדי יו האחראי על מכון התלבושות במוזיאון, ל"ווג", "התרשמתי מאוד מתגובות המעצבים האמריקאים לאקלים החברתי והפוליטי, במיוחד סביב נושאים של הכללת גוף ונזילות מגדרית, ואני פשוט מוצא את עבודתם מאוד משקפת את עצמה. אני באמת מאמין שהאופנה האמריקאית עוברת תקופה של לידה מחדש". 

ליידי גאגא במט גאלה
ליידי גאגא במט גאלה © gettyimages.IL/Neilson Barnard
תגובות