כך תשמרו על סטייל וגם על כדור הארץ. Fotolia

כך תשמרו על סטייל וגם על כדור הארץ

החל מיד שנייה ועד תמיכה במותגים ירוקים - לכבוד יום כדור הארץ אספנו עבורכם חמישה טיפים שיעזרו לכם לצמצם פסולת וזיהום הטבע, ועדיין לשמור על מתלחה מלאה בסטייל וייחודיות

מה אם נגיד לכם שאפשר לשמור על סטייל מושלם וגם על כדור הארץ בו זמנית? היום יש מודעות גבוהה לשמירה על כדור הארץ, להתחממות הגלובאלית ועל החשיבות במיחזור חומרים שונים וצמצום הפסולת. גם כשאנחנו קונים בגדים - אנחנו עדיין יכוים להתחשב בכל הגורמים האלו ועדיין להיות עם מלתחה שיקית במיוחד. קבלו חמש דרכים איך עושים זאת...

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

 

לקנות רק מה שצריך

 

אנחנו מוצפים בטרנדים שמתחלפים במהירות האור. לפני שאתם רצים לקנות - בדקו האם אתם באמת מתחברים לטרנד? האם אתם באמת תמשיכו להשתמש בפריט גם אחרי שהטרד יחלוף או שאתם קונים רק כדי להיות כמו כולם? תאמינו לנו, אין צורך לקנות עוד ועוד פריטים. מלתחה טובה לא צריכה להיות מורכבת מהמון פריטים, אלא ממספר בודד של פריטים איכותיים שאפשר לשלב ולגוון איתם את הלוקים השונים. 

 

יד שנייה

כבר שנים שאופנת יד שנייה נמצאת לגמרי על המפה - יש אינסוף חנויות יד שניה, ירידים של החלפות בגדים ואפילו אפליקציות או פלטפורמות שונות ברשתות החברתיות. מעבר לכך שרכישה של פריטים יד שנייה תורמת לצמצום הפסולת בכדור הארץ, אתם גם מרוויחים פרטים ייחודיים, שלא ניתן למצוא ברשתות הגדולות וכמובן - במחירים מוזלים יותר.

© adobestock (אילוסטרציה)

תמיכה באופנה ישראלית

נכון, זה מאוד מפתה לרכוז בגדים ואקססוריז מחו"ל - לפעמים כי זה זול יותר ולפעמים כי יש מותגים שלא מגיעים לארץ. אבל תחשבו על זה רגע, כל פעם שאתם מזמינים חבילות מחו"ל אתם מייצרים עוד כלים מזהמים - חבילות של קרטונים וניילונים מיותרים ובנוסף - השילוח עצמו. החבילות מגיעות אלינו מעבר לים באוניות ולעמים במטוסים שמזהמים את הים ואת האוויר. קנייה מהארץ תמנע את כל זה.

© Fotolia

DIY

לכולנו יש פריטים בארון שכבר לא נמצאים בשימוש. שיטוט קל ברשתות החברתיות יחשוף בפניכם המון סרטוני הכנה עצמית, DIY, שידריכו אתכם כיצד לשדרג את אותם פריטים ישנים שלא נמצאים בשימוש ואיך להפוך אותם לכאלו שישמשו אתכם וגם יהיו מלאים בסטייל - אתם תחסכו לעצמכם כסף וגם תמחזרו חומרים ישנים וכך תתרמו לצמצום הפסולת בכדור הארץ שלנו.

© adobestock (אילוסטרציה)

תמיכה במותגים ירוקים

לא תמיד אנחנו רוצים לשדרג לבד פריטים מהארון או לרכוש מוצרים יד שנייה, זה מובן לגמרי. אבל אנחנו בהחלט יכולים לחפש מותגי אופנה וביוטי שתומכים בכדור הארץ ובבעלי חיים. כיום, בגלל שהמודעות מאוד גבוה, יש מותגי אופנה רבים שמייצרים את הבגדים שלהם מבדים וחומרים ממחוזרים.כך גם חברות איפור וביוטי - יש חברות שמייצרות את האריזות והבקבוקונים של המוצרים מחומרים ממוחזרים ואף יותר- יש המון מותגים שמקבלים הכרה רשמית ככאלו שלא מבצעים ניסויים בבעלי חיים.

© adobestock (אילוסטרציה)

 

תגובות