טאצ' בינלאומי: תכירו את השם הבא בעולם הביוטי. צילום מסך מאינסטגרם

טאצ' בינלאומי: תכירו את השם הבא בעולם הביוטי

אלדור איבגי רק בן 15 והוא כבר סוחף אחריו עשרות אלפי עוקבים באינסטגרם ובטיקטוק בזכות מראות האיפור המרהיבים שלו. תפסנו אותו לשיחה על העבודה הקשה , התגובות והחלומות לעתיד : "אני כל פעם בונה את עצמי מחדש ומציב לי יעדים חדשים כדי להתעלות על עצמי כל פעם"

אלדור איבגי (15) הוא ללא ספק כהן ביוטי עם ניחוח בינלאומי. עם כישרון של אחד לדור וניחוח של חו"ל הוא מדהים מידי יום את 20 אלף העוקבים שלו בטיקטוק במראות איפור מטורפים. תפסנו אותו לשיחה כדי להכיר אותו יותר, לפני שהוא יהפוך להיות הדבר הבא בתעשיית הביוטי. 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

"התחלתי להתעניין ולעסוק באיפור מגיל מאוד צעיר, בסביבות גיל שמונה. מאז האיפור מאוד הלהיב אותי ומאוד רציתי לדעת איך לאפר. התחלתי לקחת את זה ברצינות, התחלתי לאפר בפורים ולהעלות את זה לרשתות החברתיות וזה תפס תאוצה. פתאום התחלתי לקבל לייקים ותגובות בטיקטוק וככה התחלתי", מספר לנו איבגי בהתרגשות.

איך נחשפת לתחום?

"בעיקר דרך היוטיוב וגם דרך אמא שלי. אמא שלי פעם הייתה מאפרת, היא למדה איפור אפקטים ואיפור במה. אבל בעיקר נחשפתי לתחום דרך היוטיוב, ראיתי סרטונים ומדריכים של איפור ואיפור אפקטים וזה חשף אותי לתחום האיפור". 

לקח לך זמן עד שהגעת לרמת המקצועיות והדיוק שאתה נמצא בה היום?

"כן, זה עניין של ניסוי וטעייה. זה הרבה לנסות ואם לא הולך לי אז אני מנסה שוב ושוב עד שאני מגיע לתוצאה שאני באמת מרוצה ממנה ואוהב אותה. אני כל פעם בונה את עצמי מחדש ומציב לי יעדים חדשים כדי להתעלות על עצמי כל פעם". 

היו לך חששות לפני שפתחת את עמוד הטיקטוק? 

"היו קצת, כי אני צעיר וגם בגלל שאני בן שמתאפר אז אנשים לפעמים מרימים גבה. היו לי קצת חששות מה יגידו בבית הספר שלי, אבל החברים שלי והסביבה הקרובה שלי כל כך תמכו בי שאני אפתח את העמוד ואעלה סרטונים אז פתחתי את העמוד ולשמחתי קיבלתי הרבה פירגון".

חוץ מהתגובות הטובות שאתה מקבל, יוצא לך לקבל גם תגובות רעות?

"כן, ברור. אני חושב שלכל אחד יוצא לקבל תגובות רעות כי תמיד יהיה לאנשים מה להגיד לא משנה מה אני אעשה. אני מקבל כל כך הרבה תגובות טובות ומחממות של עוקבים ואנשים שאוהבים אותי ותומכים בי ובתוכן שאני יוצר, כך שהן מתעלות על התגובות הרעות. אני לא מייחס חשיבות לתגובות הרעות".

איך הגבת בפעם הראשונה שמותג איפור פנה אלייך לשיתוף פעולה?

"קודם כל מאוד התלהבתי שהם רוצים לעבוד דווקא איתי ולא עם יוצרי תוכן יותר גדולים ממני. זה מאוד מאוד מלהיב שמותג איפור שהייתי קונה ממנו עד לפני שנה עכשיו עושה איתי שיתופי פעולה ושולח לי מוצרים. זאת הרגשה מאוד כיפית".

תחזוק רשתות חברתיות בוודאי דורש השקעה, איך אתה מצליח לשלב בין זה לבין הלימודים? 

"כן, זה קשה. זה אחד הדברים שיותר מקשים עליי. יש לי לימודים, עבודות, מבחנים ואני בכיתת י' שזאת כבר כיתה שדורשת השקעה בלימודים ובנוסף יש לי את העיסוק ברשתות החברתיות שאני חייב להשקיע בו. אם אני לא אעלה סרטונים ישכחו ממני, אז אני חייב להעלות סרטונים בקביעות. אני משתדל לתכנן לוח זמנים טוב, שבו אני מחלק את הזמן שלי ללימודים ולרשתות החברתיות. אחרי שאני מסיים את השעות בלימודים אני מקדיש את הזמן לצילום סרטונים ולעשיית עבודות לבית ספר. אז אני משתדל לסדר את הזמנים, אבל זה בהחלט קשה".

איך הקורונה השפיעה עלייך בתור יוצר תוכן?

"האמת, ממש לטובה. התחלתי להעלות את התכנים שלי לרשתות החברתיות קצת לפני הקורונה. הקורונה נתנה לי עוד יותר להתפתח ברשתות החברתיות כי היה לי המון זמן פנוי, כולם היו בבית והיו סגרים. אז עוד יותר מימשתי את האמנות שלי כי היה לי יותר זמן פנוי. עם כמה שזאת הייתה תקופה קשה לכולם באמת התפתחתי בה. התקופה שהייתי בה בבית מאוד עזרה לי לפתח את המדיה החברתית".

הלוקים שאתה יוצר מאוד מיוחדים ומגוונים. מאיפה אתה לוקח השראה?

"אני לוקח השראה מיוצרי תוכן מחו"ל כמו ג'יימס צ'ארלס, גבריאלה ואבי רוברטס. אבל ההשראה יכולה לבוא אליי גם מסתם איזה בגד שאני אראה או משילוב צבעים שאני אראה באיזו תמונה ואני אוהב אותו וארצה לעשות איתו משהו. אני מקבל השראה גם מפינטרסט שזאת אפליקציה שיש בה הרבה תמונות של אנשים מכל העולם".

אפרופו חו"ל, כמה פעמים קורה לך שחושבים שאתה מחו"ל?

"האמת שבטיקטוק שלי אני מקבל על כל סרטון שאני מעלה כמה תגובות של אנשים שרושמים לי 'חשבתי שאתה מחו"ל' ו'נכנסתי לך לעמוד חשבתי שאתה מדבר אנגלית ואז ראיתי את הביו בעברית'. הרבה אנשים חושבים שאני מחו"ל והאמת אני כן מנסה להביא משהו מחו"ל לארץ, להביא משהו קצת שונה. כי בכל זאת כולנו לוקחים קצת השראה מחו"ל ואני כן מנסה להביא את הטאצ'ים האלה".

קרה לך פעם שרצית להפסיק עם העמודים?

"לא קרה לי שרציתי להפסיק עם כל זה, כי זה משהו שבניתי במשך הרבה זמן וגם כי זאת האומנות שלי וכיף לי לעסוק בה. אבל כן קורים לי מצבים שבהם אני עובד על משהו קשה בין אם זה איפור או סרטון לטיקטוק והוא לא מקבל הערכה או שלא כל כך אוהבים אותו. אז זה קצת מבאס ואולי יום אחרי זה אני לא אעלה סרטון כי לא יהיה לי מצב רוח. אבל לאחר מכן אני אשתדל להשקיע כדי שהסרטון הבא שלי יקבל הערכה ויאהבו אותו, אני אנסה להתעלות על הסרטון הקודם"

מהם החלומות שלך לעתיד? 

"אני שואף שתהיה לי חברת איפור משלי, עם מוצרים משלי, זה החלום הכי גדול שלי. ואם לחלום בגדול אז כמובן להגיע לחו"ל, להיות בינלאומי עם חברת האיפור שלי ושיכירו אותי גם בחו"ל".

 

תגובות