חיים קלים: הטריקים של עולם הביוטי שחובה להכיר. Fotolia

חיים קלים: הטריקים של עולם הביוטי שחובה להכיר

הרצועה של התיק ארוכה מדי? הבושם מתנדף מהר מאוד מגופכם? הנה כמה פתרונות למגוון "בעיות" בתחום האופנה וטיפוח שיחסכו לכם המון זמן וכסף

לכולנו יוצא להיתקל בבעיות קטנות ביומיום כשאנחנו מתלבשים, מתיזים בושם או אפילו מורחים קרם. אז מה עושים כשאנחנו נתקלים בבעיה כזאת? הנה כמה פתרונות יצירתיים שיקלו על החיים שלכם

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

טריק החגורה והגומייה

מכירים את זה שאתם חוגרים חגורה אבל העודף שנשאר ממנה שלא מספיק להגיע ללולאה של המכנסיים ומפריע? הנה הפתרון המושלם! השחילו גומייה בצבע זהה לחגורה ולאחר שחגרתם את החגורה השחילו את היתר מתחת לגומייה. 

© adobestock

תגזרו את האריזה של הקרם

עם יד על הלב, כמה פעמים יצא לכם לנסות להוציא את כל התכולה של הקרם מהאריזה כשהוא בא להיגמר? יותר מדי, נכון? הפתרון המתאים לבעיה הזאת היא פשוט לגזור את האריזה וכך תוכלו לנצל את תכולת המוצר עד הסוף.

תמרחו קרם גוף בלי ריח או וזלין לפני שאתם מתיזים בושם

רובנו מבינים כמה שזה מבאס להתיז על עצמנו בושם עם ריח נעים ולגלות אחרי שעה שכמעט לא נשאר זכר ממנו על הגוף שלנו. הפתרון לכך הוא לרוב לא להחליף בושם ובטח שלא להתיז על עצמנו יותר מדי. הטריק שיעזור לכם הוא פשוט למרוח וזלין או קרם גוף ללא ריח על המקום לפני שאתם מתיזים, כך הבושם יישאר לאורך זמן רב יותר.

© adobestock

כך תקצרו את הרצועות בתיק שלכם

טרנד ה- Shoulder Bag  שחזר אלינו הישר משנות ה-2000 עשה לרובנו חשק לקצר את הרצועה של תיק הצד שלנו. כדי לקצר את רצועת התיק בקלות, צריך ליצור איקס עם הרצועה ולסגור את התיק מעל העיגול שנוצר ממש כמו בסרטון:

תוציאו את הקרם שלכם בצורה נכונה

בין אם אתם משתמשים בקרם או מסכה. שימו לב שאתם לוקחים אותו עם הצד החיצוני של האצבע ולא הפנימי. הסיבה הראשונה לכך היא כשלוקחים קרם עם הצד הפנימי הקרם יכול להצטבר מתחת לציפורן ולכלך אותה. סיבה נוספת היא שהלכלוכים הקטנים שגם ככה הצטברו תחת הציפורן יכולים להגיע לפנים שלנו. לכן, רצוי לקחת את הקרם עם החלק החיצוני של האצבע.



תגובות