משר ועד ביונסה: הלוקים הזכורים ביותר של המט גאלה. gettyimages_IL/Larry Busacca

משר ועד ביונסה: הלוקים הזכורים ביותר של המט גאלה

העורכת המיתולוגית של מגזין ווג ומי שאחראית כבר שנים רבות לאירוע מט גאלה הנוצץ, חוזרת אחורה בזמן לאורך ההיסטוריה של האירוע הכי אופנתי ובוחרת את הלוקים הכי זכורים ואהובים עליה

לקראת אירוע המט גאלה שיתקיים מחר (שני), העורכת של ווג, אנה וינטור, חוזרת אחורה לכל הלוקים הכי זכורים ומוערכים מאירועי הגאלה לאורך השנים. בסרטון חדש, מספרת וינטור על כל הלוקים שהיו הכי בולטים ומשמעותיים בעיניה, תוך שהיא מדפדפת באלבום תמונות ומציגה את כל האאוטפיטים שאהבה. הכי כבוד!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

ווינטור מתחילה את מסעה עם אירוע המט גאלה שהתקיים בשנת 1974, עוד לפני שהיא הייתה אחראית על האירוע הנוצץ. הלוק הראשו ןשבחרה להתייחס אליו הוא של ביאנקה ג'אגר - בליווי מיק ג'אגר, שלבשה שמלה אדומה ומסנוורת של האלסטון לאירוע שהיה בנושא "עיצוב הוליוודי רומנטי וזוהר". "ביאנקה ג'אגר הייתה המוזה של האלסטון, ואם תסתכלו על התמונה המדהימה הזו, תבינו את הסיבה", אומרת וינטור.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by AMdesign587 (@amdesign587)

באותה השנה לבשה שר את שמלת העירום האייקונית שלה בעיצובו של בוב מאקי. "שר הייתה כל כך אדיבה והיא נראתה מדהים בדיוק כמו שהיא נראית בתצלום הזה", מציינת וינטור.

לאחר מכן, עורכת העל קופצת לשנת 1999 למראה ה"רוק סטייל" של ליב טיילר וסטלה מקרטני, עם טי - שירטים פשוטים. "לסטלה לא היה מושג מה זה המט גאלה והלכה באותו הצהריים לאיסט וילג ותפרה את שתי החולצות האלה בעצמה", מספרת וינטור.

 

בשנת 2006 השתתפה שרה ג'סיקה פארקר כשהיא לבושה בשמלה בעיצוב סקוטי בליווי אלכסנדר מקווין שעיצב את כל הלוק. "שרה ג'סיקה פארקר היא אורחת מושלמת. היא מתייחסת ברצינות לנושא ומתכננת אותו חודשים קדימה ", אומרת העורכת וינטור. "היא ומקווין תכננו את הלוק הזה בקפידה; הוא טס מלונדון יותר מפעם אחת. היא שמרה על כל פריט מהמראה הזה, כולל הסיכות".

© gettyimages_IL/Evan Agostini

באשר ללוקים משנות האלפיים, וינטור זוכרת את החגיגה ב-2010, כאשר אופרה ווינפרי הגיעה בשמלה שחורה ומעוצבת של אוסקר דה לה רנטה לגאלה בנושא "האישה האמריקאית: עיצוב זהות לאומית".

© gettyimages_IL/Stephen Lovekin

בשנת 2012 גנבה ביונסה את ההצגה בשמלת ג'יבנשי שחורה. "היא הייתה ללא ספק האדם האחרון שצעד על השטיח האדום, כך שהשטיח היה לגמרי רק שלה, וזה מה שהגיע לה בהחלט", אומרת וינטור.

© gettyimages_IL/Larry Busacca

אחרונה חביבה שוינטור מציינת וזוכרת לטובה היא ליידי גאגא ששינתה מספר תלבושות באירוע של שנת 2019 שעיצב עבורה ברנדון מקסוול. "יום לפני הגאלה, היא התקשרה ואמרה לי שהיא רוצה לעשות מופע אמנות על השטיח, כי זה באמת מייצג את הנושא של אוהת הגאלה", אומרת וינטור וממשיכה "לא היה לי מושג מה היא הולכת לעשות, אבל כולנו ממש נהנו והופתעו". 

© gettyimages.IL/Neilson Barnard
© gettyimages_IL/John Lamparski
 
תגובות