לקראת הסילבסטר: התסרוקות שיעשו לכם את הערב. ADOBESTOCK

לקראת הסילבסטר: התסרוקות שיעשו לכם את הערב

סוף השנה האזרחית בפתח ואיתה ההתרגשות לקראת בואה של השנה החדשה • בין אם נחגוג בענק או תחת מגבלות, בכל זאת תלויים במזג האוויר ובזן האומריקון, אספנו לכם כמה טיפים איך להשיג מראה בלתי נשכח

ערב הסילבסטר לו אנחנו מחכים במשך כל השנה הולך ומתקרב, ועם זאת קיים החשש והחוסר וודאות האם בכל זאת נקיים מסיבות ענק מיוחדות לחגוג את האירוע המיוחד, או שנצטרך פעם נוספת לשהות תחת הגבלות בשל גל התחלואה החמישי של הקורונה שהולך וצובר תאוצה.

ידוע שלקראת אירועי סוף השנה האזרחית אנחנו רוצים להיראות נוצצים, יפים ובעיקר למצוא מראה מיוחד שאיתו נסיים את השנה הקודמת ונפתח ברגל ימין את השנה החדשה. אז גם אם נחגוג במסיבה שווה או בהרכב מצומצם, תסכימו איתנו שלא משנה מה, סילבסטר זו סיבה מספיק טובה להשקיע?! בכל זאת צריך להיפרד יפה מהשנה הקודמת ולקבל בברכה את שנת 2022, שאמן אמן אמן תבוא עלינו לטובה.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

אז כדי שתוכלו לחגוג כמו שצריך ולהשאיר חותם יפה לשנה הקודמת, אספנו לכם כמה המלצות חמות של עדן פרז, מעצבת שיער ופרזנטורית של שוורצקופף פרופשיונל, לתסרוקות שיהפכו לכם את הערב לבלתי נשכח.

צמה ארוכה

"אם אתם בעלי שיער ארוך במיוחד ומחפשים משהו קליל שניתן לבצע בעצמכם ולא בהכרח עם עזרה חיצונית, אז תסרוקת בסגנון של צמה ארוכה זה בול בשבילכם", מסבירה פרז. לדבריה, כל מה שנדרש מכן זה לסרק את השיער טוב טוב לפני קליעת הצמות ולמרוח קרם לחות בשיער על מנת שיקבל ברק וישמור על התסרוקת לאורך זמן, ולאחר מכן להתחיל לקלוע את הצמות במהודק כך שהגימור יראה מושלם ונקי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian)

קוקו משולב עם סרט בשיער

"הסטייל של סרט בשיער כבר מזמן נהיה טרנד לאחרונה ולא בהכרח רק כמראה קז'ואל, אלא אפשר להפוך אותו גם למשהו אלגנט שמתאים ליציאה ומשאיר מראה בלתי נשכח", טענה. עוד הוסיפה כי "כל מה שצריך לעשות זה לאסוף את השיער ולעשות קוקו נמוך, וכדי לקבע את הקוקו אפשר להתיז מעט ספריי מקבע לאחיזה חזקה בשיער כדי שישמור על המראה, ולאחר מכן להניח את הסרט בשיער ולקשור אותו".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by benskervin (@benskervin)

מיקרו צמות

"זה בהחלט מראה מיוחד ואפילו פשוט שלגמרי ימשוך את העין באירוע הנוצץ", אמרה. לדבריה, התסרוקת יכולה להתאים גם לאלו שלא בעלי שיער יותר מדיי ארוך. כל מה שצריך זה לחלק את השיער ולהשתמש רק בחלק ממש קטן ממנו בשביל לקלוע את הצמות, וכדי שיהיו בעלות גימור מושלם, אני ממליצה להשתמש בספריי קיבוע או קרם לחות כדי שישמור על המראה ויוכל אף להעניק ברק ולשמור את התסרוקת לאורך כל הערב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ce?sar DeLeo?n Rami?rez (@cesar4styles)

קוקו גבוה

"אפשר גם תמיד ללכת על בטוח למראה הקלאסי ובין הפשוטים ביותר על הקוקו הגבוה, מה שכן ממליצה על זה למי שבעיקר יש שיער ארוך", מסבירה פרז. לדבריה, יש לאסוף את השיער תוך כדי סירוק ולשמור עליו מתוח בסיוע של מוס לשיער.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Cheng (@emilychengmakeup)

תגובות