נתקעתם בלי תחפושת? רעיונות לדקה ה-90!. adobestock, gettyimages.IL/Emma McIntyre,  באדיבות דיסני ישראל

נתקעתם בלי תחפושת? רעיונות לדקה ה-90!

שכחתם להזמין תחפושת? לא מצאתם רעיון מקורי? הנה כמה רעיונות מעולים לתחפושות שלא מצריכים מכם בגדים או אביזרים מיוחדים • אז שיהיה חג שמח וצבעוני!

החג האהוב על כולנו מתקרב וכמו כל שנה צריך למצוא את התחפושת המושלמת. אל דאגה! בזמן שאתם מנשנשים לכם אוזני המן, מצאנו עבורכם רעיונות לתחפושות מקוריות וקלות להכנה. ככה שגם אם אתם מהמשקיענים וגם אם לא, עדיין תמצאו את הרעיון המושלם

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

תחפושת "מכשפה"

האופציה הקלאסית, שלא משנה בני כמה אתם, היא עדיין רלוונטית. כל מה שתצטרכו זה שמלה שחורה, נעליים שחורות, כובע מכשפה שאפשר להשיג בכל חנות תחפושות (אבל תכלס, אפשר פשוט לשאול חברים כי אין מי שלא התחפש לזה בחייו), כפפות שחורות וזהו- אתם המכשפה המושלמת לפורים! הנה תראו, אפילו קנדל ג'נר התחפשה למכשפה והראתה לנו איך עושים את זה נכון.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner)

תחפושת "קים פוסיבול"

הסדרה שכולנו גדלנו עליה לגמרי יכולה להיות רעיון מעולה לתחפושת וזה אפילו הרבה יותר קל ממה שחשבתם.כדי להפוך לסוכנת הכי אהובה, כל מה שתצטרכו זה חולצת גולף שחורה, דגמ"ח ירוק זית, מגפיים שחורות וכך תהפכו לסוכנים חשאיים אמיתיים!

© באדיבות דיסני ישראל

תחפשות "אוליביה רודריגו"

הזמרת האהובה שגרמה לכולנו להתמכר לשירים שלה, היא לגמרי הרעיון המושלם לתחפושת בפורים הקרוב. כדי להפוך לאוליביה רודריגו תצטרכו חצאית או שמלה משובצת ולהדביק מלא מדבקות על הפנים בדיוק כמו בעטיפה לאלבום שלה "SOUR". הכי קלאס באפס מאמץ! אהבנו!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Olivia Rodrigo (@oliviarodrigo)

 תחפושת "היפי"

התחפושת המושלמת למי שלא חשב על רעיון ובכללי לא אוהב להשקיע בחג הזה יותר מדי. היתרון בתחפושת הזאת שלא צריך לקנות שום אביזר מיוחד. בעזרת מכנס מתרחב, חולצה פרחונית ומגוון אקססוריז כמו סרט לשיער, משקפי שמש ועגילי חישוק בומבסטיים תוכלו להיראות היפים בהכי סטייל!

© ADOBESTOCK
תגובות