סטייל קרדשיאן: איך נשיג את התסרוקת המגניבה ביותר של השנה?. gettyimages.IL/Rodin Eckenroth

סטייל קרדשיאן: איך נשיג את התסרוקת המגניבה ביותר של השנה?

לפעמים הלוקים הפשוטים והעדינים לכאורה הם אלה שהכי תופסים את העין. כך גם התסרוקת של קים קרדשיאן שעוררה הרבה עניין בשבועות האחרונים וזאת שלמרות שמדובר בקוקו רגיל לגמרי • אז איך עושים אותו בעצמכם? המדריך המלא!

לפעמים, הלוקים הפשוטים והעדינים לכאורה הם אלה שמסובבים הכי הרבה ראשים ופותחים עיניים. כך גם תסרוקת שנראית פשוטה כל כך משכה הרבה תשומת לב במיוחד כשקים קרדשיאן אימצה אותה. קים קרדשיאן, היא, איך נאמר? לא בן אדם פשוט. היא נצפית תמיד עם מראה שיער מעוצב ומתוקתק, אבל הפעם מדובר בקוקו פשוט, חצי לחמנייה, מראה שמשדר משהו מגניב בלי הרבה מאמץ. מהשורה הראשונה בתצוגת האופנה של פנדי בשבוע האופנה בניו יורק, דרך השקה של מותג הביוטי של אחותה, קיילי ועד לסטריט סטייל ברחבי העולם– כמעט חשבנו שקים מקדמת את התסרוקת הזו למטרה מסוימת.

שאלנו את מעצב השיער ושגריר מון פלטין פרופשיונל, יוסף סממה, ממרכז היופי של שוש ושלום, כיצד נוכל לאמץ את המראה הלא מתאמץ, המגניב והמוקפד של קים קרדשיאן, כזה שיתאים כמעט לכל אירוע ונוכל לעשות אותו בבית, להלן הממצאים:

 עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by HELLO! India (@hellomagindia)

הדרך הנכונה ביותר להגיע לתסרוקת חצי לחמנייה כמו של קים מתחיל עוד מהבסיס – חפיפת השיער. לכל אחת סוג שיער שונה, זה יכול להיות שיער דק, מרדני, עבה, צבוע, בלונד וכו'. לכן גם הטיפול בשיער יהיה שונה בין מאחת לאחת. חשוב להתייעץ עם מעצב השיער על מנת להתאים תכשירי טיפוח לשיער (שמפו, מרכך ומסכה) נכונים עבור סוג השיער.

לאחר חפיפה, אומר לנו יוסי, מומלץ להשתמש בתכשיר המגן על השיער מפני החום של מכשירי עיצוב השיער, סרום או ספריי dream hair למשל יתנו את האפקט. לאחר מכן יש לייבש את השיער, אך להשאירו עוד רטוב מעט ולאחר מכן להחליקו עם פן. מומלץ שלא להשתמש במחליק, כיוון ששימוש יום יומי יכול לפגוע בשיערה.

אחרי שהשיער מקבל מרקם אחיד ונהיה חלק, אוספים אותו לקוקו – גבוה או בינוני. בזמן סירוק השיער לקוקו, מומלץ למרוח קצת חומר עיצוב במסגרת השיער.

מומלץ להשתמש בגומייה שתתאים לגוון השיער. עושים סיבוב או שניים (תלוי בגודל הגומייה), ובסיבוב האחרון עוצרים בחצי הדרך בזמן משיכת השיער על מנת ליצור את הלולאה. לבסוף מומלץ לחזק את התסרוקת עם ספריי מייצב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kardashian Social (@kardashiansocial)

תגובות