יום הטבעונות הבינלאומי: איפה כדאי לאכול היום? .

יום הטבעונות הבינלאומי: איפה כדאי לאכול היום?

היום (ו'), מציינים ברחבי העולם את יום הטבעונות ולכבוד המאורע מסעדות ברחבי הארץ מציעות מנות טבעוניות מיוחדות - החל מהמבורגר ביונד מיט ועד לקינוחים מפנקים

היום (ו') מציינים בעולם את יום הטבעונות הבינלאומי והמסעדות השונות ברחבי הארץ מציעות מנות מיוחדות ושוות במיוחד לכל הטבעונים וגם לאלו שלא, אבל בכל זאת בא להם ארוחה ללא מרכיבים מן החי. אספנו לכם, את המנות הכי שוות ומיוחדות.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

רשת "לחם ארז"

רשת בתי הקפה והמעדניות מציעה ללקוחותיה מבצע מיוחד לכבוד יום הטבעונות - ארוחת בוקר טבעונית במחיר מוזל במחיר של 49 ש"ח בלבד (במקום 59₪). ארוחת הבוקר הטבעונית מורכבת מלביבות עדשים וקרם קוקוס על טחינה בתוספת בצל ופטריות מוקפצים ועשבי תיבול. המנה מוגשת בליווי סלט ישראלי קצוץ, לחם לבחירה, גוואקמולי, זיתים מתובלים וממרח עגבניות מיובשות. המנה כוללת שתייה קלה ושתייה חמה מחלב סויה / אורז ושקדים.

בנוסף, תוכלו למצוא ברשת עוד מנות טבעוניות, בניהן: שקשוקה טבעונית המוגשת עם חלת הבית וסלט לבחירה (52 ש"ח) ופוקאצ'ת "שווארמה" מהטבע - פוקאצ'ה אפויה בתנור עם נתחי שווארמה טבעונית. המנה מוגשת עם סלט בצל, פטרוזיליה וסומק  (52₪)

פוקאצ'ה שווארמה
פוקאצ'ה שווארמה © יחסי ציבור

MOSES

רשת מוזס מציעה שני המבורגרים חדשים וטבעוניים. הראשון לגמרי מצטרף לטרנד שכבש את עולם הטבעונות, הלוא הוא "ביונד בורגר", המבורגר עשוי מחלבון אפונה (69₪), שנכנס לתפריט של רשת המסעדות כתוספת ולא כתחליף להמבורגר הטבעוני הקיים. בנוסף מציעה הרשת המבורגר טבעוני נוסף כאשר ה"קציצה" עשויה מקינואה אדומה , סלק, בצל, גזר, עדשים אדומות, פטריות, צ'יאה (56₪).

© חיים יוסף

מקס ברר

גם רשת מקס ברנר, מציעה תפריט טבעוני ומיוחד עם שלל מנות כמו ארוחת בוקר טבעונית (69₪ ליחיד או 124₪ לזוג), המבורגר ביונד מי שמוגש עם סלט ירקות וצ'יפס (62₪), פסטות וסלטים שונים ומגוונים. אבל גולת הכותרת היא כמובן הקינוחים של הרשת, וגם פה יש אופציות טבעוניות ללא מוצרים מן החי, בניהם: פונדו שוקולד טבעוני של פירות עם דיפים של שוקולד מריר (59₪), סיגר פרלין קראנצ'י של שוקולד טהור (49₪) ומולטישייק שמורכב מספרולינה, בננות, פסיפולרה ותפוזים (32₪).

ארוחת בוקר טבעונית© יהונתן בן חיים

נגיסה

הרשת הכשרה מעניקה לסועדים שלה מסע אל עולם המזרח, הטעמים, הצבעים והריחות של המטבח האסיאתי. בתפריט שלה תוכלו למצוא מנות טבעוניות רבות, בניהן השתיים האהובות האלו: גרין רול – רול O/I עם טופו בטמפורה, אבוקדו, אספרגוס ומלפפון במעטפת בצל ירוק (36₪) ומנת הטבעונית הירוקה - שבבי אטריות אורז, מוקפצים עם טופו, פטריות, תרד, אפונה, בצל לבן וירוק,  ברוטב קארי ירוק וקרם קוקוס (59 ₪).

טבעונית ירוקה. מאוד ירוקה
טבעונית ירוקה. מאוד ירוקה © בן יוסטור

פיצה רוסטו

את ההמלצה האחרונה שלנו אנחנו רוצים דוקא להקדיש לפיצרייה ולא לרשת בתי קפה או מסעדות. פיצריית רוסטו תגיש לכם היום, ובהמשך לכל מי שירצה פיצה טבעונית, פיצה ללא גבינה אבל גם ללא תחליפי גבינה כך שתוכלו ליהנות מהטעם של הבצק והרוטב המיוחדים של המקום, ללא התחליפים שלעיתים גורעים מטעמה של הפיצה. הפיצרייה מעודדת שימוש במצרכים בריאים ולכן הבסיס של הפיצה הטבעונית יהיה עם שמן זית ומצע בצל סגלגל כשמעל יש בטטה, חציל, פטריות, פסטו ועוד שלל תוספות מגוונות טבעוניות. טווח מחיריםלאכילה במקום:25-54 שקלים. (האילנות 35, הרצליה)

 

© באדיבות יחסי ציבור

 



 

תגובות