Food Feed: מה חשבנו על השוקולד הורוד?. צילום: adobestock

Food Feed: מה חשבנו על השוקולד הורוד?

אחרי הפסקה לא קצרה בעקבות החגים, המדור הכי טעים בפרוגי חוזר. הפעם טעמנו את ההמבורגר החדש מבית yellow, שוקולד רובי ורוד, עוגות שמרים חדשות וגליליות וופל. מה חשבנו עליהם?

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

עוגות קראנץ' שמרים - שוקולד פרה ופסק זמן

עלית מקבוצת שטראוס נכנסת לקטגוריה חדשה בתחום המאפה והפעם החליטה להשיק שתי עוגות שמרים. נראה כי לאחרונה עלית לוקחים את המותגים המוכרים והאהובים שלהם ועושים להם גרסאות שונות - עוגיות, מעדני חלב, וופלים, ממרחים. והפעם - שוקולד פרה ופסק זמן הופכים לעוגות קראנץ' שמרים. חשוב לציין שעוגת שוקלוד פרה היא עוגת שמרים במילוי בטעם שוקולד והקראנץ' של שתי העוגות הוא קראנץ' של שוקולד מריר, שכן שתי העוגות החדשות הן פרווה. אבל, שלא תתבלבלו, זה לא אומר שהן לא טעימות. שתי העוגות מתוקות, מנחמנות ועשירות בטעם. רצוי אפילו לחמם אותן מעט במיקרו לפני האכילה. ציון: 8/10.

© סטודיו שטראוס

 

שוקולד רובי

שוקולד הרובי פותח והושק לראשונה בשנת 2017, מאז הוא הפציע בקינוחים או בקונדיטוריות ואפילו בחטיפי שוקולד שונים תוצרת חו"ל. כעת, הוא סוף סוף מגיע בצורה מסודרת אל המדפים. עלית משיקה טבלת שוקולד ספלנדיד מפולי קקאו ורודים בשלושה טעמים: טבעי, עם שברי אגוזי לוז ועם שברי פולי קקרו מקורמלים. טעמו של שוקולד הרובי הוא מיוחד ופירותי, קצת חמצמץ ולא דומה לשום שוקלד אחר. התוספות של אגוזים ושברי פולי קפה אלו תוספות סטנדרטיות שבדרך כלל לא פוגעות בטעם השוקולד. הפעם אנחנו מעדיפים את השוקולד שלנו חלק ונקי מתוספות. ציון: 7.5/10 

© סטודיו שטראוס

קפריס - גליליות וופל

טוב, לא מדובר פה במותג או מוצר חדש אבל גליליות הוופל ממולאות קרם קקאו ואגוזי לוז שתמיד אנחנו קונים בדיוטי-פרי סוף סוף מגיעות לישראל. המותג הנמכר בלמעלה מ-50 מדינות בעולם, שייך לחברת המזון המובילה ביוון, פפאדופולוס, שמדווחת כי הישראלים הם הלאום שרוכש הכי הרבה קפריס בדיוטי פרי ביוון. האמת? אנחנו מבינים למה, אומנם אין פה משהו חדש או מיוחד אבל מדובר במוצר טוב וטעים שקשה להפסיק לנשנש. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

Y. Burger

הידעתם שלחנות הנוחות yellow יש מותג המבורגר? גם אנחנו לא, אל תרגישו רע עם זה. מסתבר שלפני כשנתיים השיקה רשת חנויות הנוחות, מותג מזון מהיר, y Burger, וכעת היא מרחיבה את הפריסה הארצית ומבטיחה שעד סוף השנה יפתחו עוד 10 סניפים של המותג. אז לכבוד ההתרחבות, טעמנו את הארוחה שמציעים ברשת - המבורגר וצ'יפס (כולל שתייה) במחיר של 30 שקלים בלבד. לא מדובר פה באיזו ארוחת גורמה שתזכה את השף בכוכב מישלן. אבל בהחלט מדובר פה במנה ראויה ומכובדת, הן מבחינת הטעם והן מבחינת העלות, לרשת מזון מהיר. פתרון קל, מהיר, משביע ולא מאכזב למי שרעב בדרכים. ציון: 8/10.

© דן פרץ

 

 

תגובות